یکی از به‌یادماندنی‌ترین ویژگی‌های جیپ واگنییر قدیمی روکش‌های چوبی در طرفین بدنهٔ آن بود و به همین دلیل، مدت کوتاهی پس از احیای این شاسی‌بلند لوکس آمریکایی، شرکتی بنام واگن‌مستر قالب‌هایی چوبی مشابه نمونهٔ قدیمی برای شاسی‌بلند جدید جیپ ارائه کرده است. این پانل که برای هردو مدل واگنییر و گرند واگنییر قابل سفارش است، از گلگیرهای جلو تا عقب کشیده می‌شود. این تریم همچنین برای دور جا پلاک عقب هم طراحی شده است.

نکتهٔ مهم اینکه این روکش‌ها درواقع چوبی نیستند بلکه از وینیل ساخته شده‌اند ولی بااین‌حال به‌طور کامل مشابه طرح چوب واقعی در واگنییر قدیمی طراحی شده‌اند. واگن‌مستر در بازسازی و به‌روزرسانی واگنییر قدیمی سال‌ها تجربه دارد و بنابراین شرکتی عالی برای بخشیدن کمی حال و هوای نوستالژی به نسل جدید این خودرو محسوب می‌شود. کیت کامل این پانل‌های وینیلی ۱۹۰۰ دلار قیمت دارد و به‌راحتی آن‌ها را می‌توان در خانه نصب کرد. به گفتهٔ واگن‌مستر، هم‌اکنون چندین کیت برای نمایندگی‌های جیپ و مالکین واگنییر جدید در سراسر آمریکا ارسال شده است.

درحالی‌که فکر می‌کردیم واگنییر و گرند واگنییر استاندارد به‌اندازهٔ کافی چشمگیر هستند، جیپ اوایل امسال نسخهٔ کشیدهٔ آن‌ها را هم معرفی کرد و گمان می‌رود واگن‌مستر پانل‌های طرح چوب را برای نسخهٔ کشیدهٔ این خودروها هم توسعه دهد.