یکی از دم‌دستی‌ترین گزینه‌های بی ام و برای تیونینگ خودروی ۳۳۵i E90 است. پیشرانه N54 توربوی این خودرو با روی خوش از قدرت بالاتر استقبال می‌کند و تنها چند تغییر کوچک کافی است تا این پیشرانه قدرت بیشتری را به دست آورد. در ویدئوی جدید AutiTopNL خواهید دید که ۳۳۵i چقدر می‌تواند سریع باشد! خودروی ۳۳۵i E90 تورینگی که مشاهده می‌کنید قدرت ۵۰۰ اسب بخاری تولید می‌کند.

این مدل که برای تست سرعت استفاده شده است از نوع پیش از فیس لیفت است و بنابراین بجای نیروگاه تک توربوی توئین پاور مدل‌های فیس لیفت شده از پیشرانه ۶ سیلندر توئین توربوی ۳ لیتری استفاده می‌کند. خودروی موردبحث به‌صورت استاندارد قدرت ۳۰۰ اسب بخاری داشته است اما کارشناسان همواره احساس می‌کردند قدرت واقعی آن بیشتر است. تیونرها نیز به زودی فهمیدند پیشرانه توئین توربوی بی‌ام‌و توانایی تولید قدرت بیشتری را دارد. همین ۳۳۵i که می‌بینید قدرت ۵۰۰ اسبی تولید می‌کند و ۲۰۰ اسب بخار قوی‌تر از نسخه استاندارد است.

این خودرو از نوع تورینگ یا استیشن است و بنابراین فضای بار و کابین بیشتری دارد و آن را با پرفورمنس قابل‌توجه ترکیب کرده است. خودروی موردبحث به گیربکس ۶ سرعته دستی مجهز ست و در کل آرزوی واقعی هر ماشین بازی است.

کار تیونینگ این خودرو توسط شرکت پیور توربو انجام شده است و به نظر می‌رسد حاصل کار تولید یک E91 سریع است. صدای تولیدی نیز کاملاً خشن و گیرا به نظر می‌رسد. صدای توربوها بسیار جذاب از کار درآمده است و بر هیجان رانندگی با ۳۳۵i می‌افزاید.

اما نکته جذاب درباره این بی‌ام‌و قیمت مناسبش است. نسخه‌های گوناگون E90 در حال حاضر قیمت نسبتاً پایینی دارند و می‌توان با هزینه کمی آن‌ها را تیون کرد. اگر خواهان یک خودروی پرقدرت و جذاب برای تردد روزمره هستید شاید بی‌ام‌و ۳۳۵i E91 جزو گزینه‌های خوب باشد.