بی ام و M340i فیس لیفت ۲۰۲۲ با قطعات M پرفورمنس

وقتی صحبت از خودروهایی مناسب ترددهای روزمره و در عین حال نسبتا اسپرت و لوکس باشد به سختی می‌توان چشم روی بی‌ام‌و M340i بست. bmwblog می گوید این خودرو ترکیبی از پرفورمنس عالی، سواری راحت، کابین جادار و تکنولوژی سطح بالاست و به همین خاطر پکیجی عالی را برای سواری روزمره ارائه می‌کند. البته علیرغم وجود حرف M در نام بی‌ام‌و M340i، این خودرو محصول پرچم‌دار نیست و بجای آن از قطعات M پرفورمنس استفاده می‌کند که به معنی نرم‌تر و ملایم‌تر بودن نسبت به M3 خواهد بود.

البته اگر می‌خواهید حداقل ظاهر بی‌ام‌و M340i مشابه برادر پرچم‌دار خود باشد می‌توانید قطعات M پرفورمنس را سفارش دهید که طراحی بدنه را مشابه M3 می‌کند. این قطعات جدید تقریباً مشابه نسخه قبل از فیس لیفت بوده و تنها چند تغییر محدود دیده می‌شود. شما می‌توانید تریم فیبر کربنی جلوپنجره، نوشته‌های جدید، رینگ‌های بزرگ‌تر، دیفیوزر عقب جدید، اسپویلر لبه‌ای عقب و حتی قلاب قرمز بکسل در بخش جلو را داشته باشید. دیگر ویژگی جالب این خودرو نشان سالگرد ۵۰ سالگی خواهد بود که بخشی از قطعات M پرفورمنس نیست اما باعث می‌شود بی‌ام‌و M340i کمی خاص‌تر باشد. همچنین باید دانست بی‌ام‌و این نشان را از سال بعد دیگر عرضه نخواهد کرد.

سری ۳ فیس لیفت شده ظاهر خوبی دارد و چراغ‌های جلوی آن اندکی به‌روزتر شده‌اند تا طراحی اسپرت تری ایجاد کنند. با وجود قطعات جدید M پرفورمنس، این خودرو اسپرت تر هم به نظر می‌رسد و درعین‌حال ظرافت مدل‌های استاندارد را حفظ می‌کند. نظر شما درباره بی‌ام‌و M340i با قطعات M پرفورمنس چیست؟ آن را دوست دارید یا M3 قوی‌تر و البته گران‌تر را ترجیح می‌دهید؟ احتمالاً جلوپنجره بزرگ و بسیار بحث‌برانگیز نسخه‌های کنونی M3 و M4 روی نظر شما تأثیر خواهد گذاشت! پس نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *