یک دستگاه فراری ۴۸۸ در بریتانیا، تنها چند کیلومتر پس از خروج از نمایندگی دچار حادثه شد. بنابر گزارش پلیس دربی شایر، این خودرو صبح روز اول آوریل ۲۰۲۲ خریداری شد و تنها دو مایل (۳.۲ کیلومتر) پس از خروج از نمایندگی تصادف کرد.

با توجه به تصویر منتشر شده از این فراری ۴۸۸ که آسیب شدید به قسمت جلو خودرو را نشان می‌دهد، حدس می‌زنیم که این سوپراسپرت خاص و گران قیمت با یک کامیون یا یک شاسی بلند تصادف کرده است.

به نظر نمی‌رسد به جز مالک فراری، شخص دیگری در این تصادف آسیب دیده باشد. نسخه‌های کارکرده فراری ۴۸۸ با توجه به کارکرد قیمتی بین ۱۵۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰ پوند (۱۹۶۷۲۴ تا ۳۹۳۴۵۰ دلار) دارند و این تصادف موجب کاهش شدید ارزش این فراری ۴۸۸ آسیب دیده خواهد شد. پیش از این نیز وقایع مشابهی در جهان رخ داده بود، از جمله تصادف یک فراری ۴۵۸ اجاره‌ای در چین و به فاصله کوتاهی پس از خروج از نمایندگی.

همان طور که از نام سوپراسپرت‌ها و کلمه سوپر مشخص است، این خودروها قدرت بسیاری را تولید می‌کنند. کنترل این قدرت توسط رانندگان آماتور امکان‌پذیر نیست و بهتر است تا هر راننده‌ای اعم از تازه کار یا باتجربه، به قدرت این خودروهای حیرت انگیز احترام بگذارد.