جداشدن فرمان «تسلا مدل Y» در حین رانندگی!

به تازگی مالک یک دستگاه تسلا مدل Y در توییتر تصاویری منتشر کرده که نشان می‌دهد فرمان خودروی تسلا مدل Y از جا درآمده است و مکاتبات وی با خدمات پس از فروش تسلا بی‌نتیجه مانده و باید هزینه تعمیر خودرو تسلا مدل Y را نیز پرداخت کند.

این روزها توئیتر تبدیل به تریبون بسیاری از افرادی شده است که در حالت عادی درخواست‌های آنان به نتیجه مطلوب نمی‌رسد.

نمونه‌ای از این اتفاق به توئیتی در خصوص محصولات تسلا بازمی‌گردد.

در روزهای گذشته یک کاربر توئیتر با انتشار توئیتی از بروز یک حادثه برای تسلا مدل Y خبر داد.

این توئیت که مستقیم خطاب به ایلان ماسک مالک تسلا نوشته شده حاوی تصاویر و فیلم‌هایی از حادثه جدا شدن فرمان تسلا مدل Y در زمان رانندگی بود. خوشبختانه این حادثه زمانی رخ می‌دهد که خودرو در ترافیک بوده و مالک می‌تواند خودرو را با خودروبر به مکانی امن انتقال دهد.

البته این اتفاق برای خودروهای تسلا جدید نیست و پیش از این حداقل یکبار دیگر این حادثه در سال ۲۰۲۰ برای یک دستگاه سدان مدل ۳ نیز رخ داده بود.

تصاویری که مالک تسلا مدل Y از این حادثه در توئیتر منتشر کرده است نشان می‌دهد که فرمان کاملا جدا شده و سیم‌کشی نیز آشکار شده است.
 
مالک تسلا مدل Y تصاویری از مکالمه با سرویس خدمات پس از فروش شرکت تسلا را نیز منتشر کرده که نشان می‌دهد وی درخواست دریافت پول خودرو و بازگرداندن خودرو به شرکت شده است چرا که دیگر احساس امنیت نمی‌کند.

البته تسلا این درخواست را با صدور فاکتور هزینه تعمیرات تسلا مدل Y رد کرده است و تنظیم یک قرار ملاقات را پیشنهاد داده است.

با انتشار توئیت مالک تسلا از این مشکل، تسلا هزینه خدمات را حذف کرده است اما مسئولیت این اتفاق را بر عهده نگرفت.

پیش از این نیز در سال ۲۰۲۰ یک کاربر توئیتر تصاویری از جداشدن فرمان سدان تسلا مدل۳ را به اشتراک گذاشته بود.

پس از آن حادثه، در مقاله‌ای از روزنامه نیویورک پست به نقل از یک نماینده تسلا اعلام شد که این حادثه به دلیل بازشدن یک پیچ رخ داده است اما مشخص نشد که این مشکل از تولید بوده است یا سهل‌انگاری مالک خودرو.

در خصوص حادثه تسلا مدل Y اما تا این لحظه اطلاعاتی منتشر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *