جزئیاتی جدید از طراحی جذاب خودروی برقی «شیائومی»

تصاویر جدیدی از خودرو برقی شیائومی دردسترس قرار گرفته است که طراحی احتمالی این محصول را نشان می‌دهند.
 
شیائومی سرمایه‌گذاری‌های بسیار زیادی در صنایع پیشرفته ازجمله وسایل نقلیه‌ی هوشمند برقی انجام می‌دهد و همین موضوع، هیجان بسیار زیادی را در مورد اولین خودروی الکتریکی این شرکت ایجاد کرده است. اکنون چند رندر جدید از خودرو برند چینی فاش شده است که نگاهی اجمالی به طراحی احتمالی آن ارائه می‌دهند.

شیائومی سال ۲۰۲۲ اعلام کرد حدود ۴۵۰ میلیون دلار در زمینه‌‌ی کسب‌وکارهای نوآورانه ازجمله وسایل نقلیه‌ی الکتریکی هوشمند سرمایه‌گذاری کرده است. لی جون، بنیان‌گذار این شرکت نسبت‌به پیشرفت تولید خودروی شرکتش بسیار خوشبین بوده است و انتظار داریم تولید انبوه این محصول از نیمه‌ی اول ۲۰۲۴ آغاز شود. یک وبلاگ‌نویس حوزه‌ی فناوری اخیراً مجموعه‌ای از رندرهای منتسب به خودرو برقی شیائومی را به‌اشتراک گذاشته است که طراحی احتمالی آن را به‌تصویر می‌کشند.

رندرهای جدید خودرو هوشمند شیائومی با تصاویری که قبلاً از این محصول فاش شده بود مطابقت دارند. به‌هرحال این‌بار خودرو برقی شرکت چینی از سه زاویه‌ی مختلف جلو، کنار و عقب نمایش داده شده است. وبلاگ‌نویسی که این رندرها را به‌اشتراک گذاشته، می‌گوید این تصاویر براساس عکس‌هایی که از قبلاً از خودرو شیائومی فاش شده است طراحی شده‌اند.

گیزموچاینا می‌نویسد، نمای جلوی خودرو برقی شیائومی، پنجره‌ای یکپارچه را نشان می‌دهد که ظاهراً تا بخش پشتی آن کشیده شده و علاوه‌براین طراحی ظاهری چراغ جلوی آن تاحدودی نمایان است. زیر چراغ‌های جلو، شیارهای اضافه‌ای به‌چشم می‌خورد و سبک کلی ظاهر آن اسپورت است. نمای کناری این محصول از طراحی یکپارچه بهره می‌برد و شیب ملایمی ازطرف شیشه‌ی جلو به این سمت کشیده شده است.

در بخش پشتی خودرو الکتریکی شیائومی، چراغ ترمز C شکل آن در دوطرف به‌چشم می‌خورد. این چراغ‌ها با نوارهای نورانی به هم متصل شده‌اند تا سبک ظاهری متمایز و چشم‌نوازتری ارائه دهند.

وبلاگ‌نویسی که این رندرها را منتشر کرده است در حساب ویبو خود نسبت به ارزش‌های شرکت چینی و تعهد آن به نوآوری ابراز اطمینان کرده است. این تصاویر جدید همچنین هیجان و انتظارات پیرامون ورود غول فناوری چینی را به بازار خودروهای برقی نشان می‌دهند و بسیاری از افراد بی‌صبرانه منتظر هستند تا ببینید اولین وسیله‌ی نقلیه‌ی الکتریکی این شرکت چه عملکردی درمقابل رقبا خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *