جیلی تولید انبوه خودروی هیبریدی جدیدش را آغاز کرد

گروه خودروسازی جیلی به تازگی اعلام کرده که تولید انبوه جدیدترین خودروی خود را آغاز کرده است.

طبق اعلام رسمی جیلی، مدل هیبریدی جدید دارای درایو الکتریکی هیبریدی ۳ دنده ریتون ژیکینگ Hi-X DHT Pro و DHE۱۵ است. اواخر ماه گذشته کارخانه DHT Pro Micron این موتور را معرفی کرد. بر اساس ادعای مسئولین گروه خودروسازی جیلی این موتور هیبریدی بالاترین راندمان حرارتی را در جهان ارائه می‌دهد. نام این خودرو Xingyue-L Raytheon Hi-X است که می‌تواند از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را تنها در ۷.۹ ثانیه طی کند. حداکثر برد این خودروی برقی جدید ۱۳۰۰ کیلومتر است.

علاوه بر این، میانگین مصرف سوخت این خودروی هیبریدی تنها ۴.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. موتور DHE۱۵ این اتومبیل باعث ارائه بازده حرارتی ۴۳.۳۲ درصد به همراه حداکثر توان خروجی ۱۱۰ کیلووات و حداکثر گشتاور ۲۲۵ نیوتن بر متر توسط این مدل می‌شود. اگر سرعت خودرو کمتر از ۲۰ کیلومتر در ساعت باشد، ماشین به طور خودکار به حالت رانندگی الکتریکی ‌می‌رود. این باعث می‌شود تا از کارکرد موتور‌های خودرو در مناطق ناکارآمد جلوگیری شود. 

به عبارت دیگر به طور هوشمندانه مصرف سوخت را کاهش می‌دهد. از سوی دیگر، با رسیدن سرعت خودرو به ۲۰ تا ۷۰ کیلومتر در ساعت گیربکس دنده سوم الکتریکی DHT Pro وارد عمل می‌شود. این خودرو حتی توزیع هوشمند انرژی را نیز ارائه می‌دهد. در نهایت، با عبور سرعت خودرو از ۸۰ کیلومتر در ساعت، تغییر سرعت دنده و افزایش گشتاور DHT Pro خودرو سرعت گشتاور ۴۹۲۰ نیوتن بر متر را تولید می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *