زینگر جدیدترین محصول خود را معرفی کرد. این خودرو ۹۱۱ بیگ سور نام دارد و همانند دیگر پروژه‌های این تیونر محصولات پورشه شاهد خلق خودرویی ظریف و جذاب هستیم. بیگ سور از پوشش آبی هورایزون با نوارهای نارنجی مسابقه‌ای سود می‌برد و این ترکیب اشاره‌ای به اسپانسر مشهور پورشه یعنی شرکت گلف اویل دارد. این پوشش را روی خودروهای مسابقه‌ای معروف دهه ۶۰ و ۷۰ میلادی به ویژه پورشه ۹۱۷k دیده‌ایم. همین طرح آبی به کابین نیز راه یافته است و نشانه‌هایی از آن را می‌توانیم روی تونل گیربکس و رکاب‌های جانبی ببینیم.

صحبت از کابین شد و باید گفت زینگر از صندلی‌های اسپرت با تنظیم برقی در ۴ جهت سود برده است. این صندلی‌ها پوشش چرمی دارند و در بخش‌هایی از آن تریم پیانو بلک نیز دیده می‌شود. پوشش چرمی به صندلی‌های عقب و بخش محفظه بار نیز راه یافته و دوخت های سفارشی آن جزو موارد برجسته هستند. طرح چرمی قهوه‌ای رنگ در داشبورد و پانل درب‌ها هم به چشم می‌خورد. زیر کاپوت بیگ سور پیشرانه ۴ لیتری قرار دارد که در واقع نسخه ارتقا یافته از پیشرانه ۳.۸ لیتری کاسورث محسوب می‌شود. این پیشرانه توسط شرکت اِد پینک ریسینگ توسعه یافته و زینگر آن را حد نهایی یک پیشرانه ۶ سیلندر تخت تنفس طبیعی می‌داند.

نیروگاه آهنین موردبحث قدرت ۳۹۰ اسب بخاری و گشتاور ۴۲۷ نیوتون متری تولید می‌کند. نیروی تولیدی هم از طریق گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ های عقب فرستاده می‌شود. این گیربکس توسط شرکت مشهور گترگ تأمین می‌شود. بیگ سور با این مجموعه شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۳ ثانیه‌ای را ثبت می‌کند و برای رسیدن به سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت نیز به ۸.۲ ثانیه زمان نیاز دارد.