هر خودرویی می‌تواند به عنوان گشت پلیس مورد استفاده قرار بگیرد، حتی اگر کاربردی نباشد. ناوگان پلیس دبی به استفاده از ابرخودروهای لامبورگینی و بوگاتی و … شهرت دارد.

ادارات پلیس ایالات ‌متحده کمی واقع‌گرایانه‌تر هستند و از دوج چارجر و فورد اکسپلورر استفاده می‌کنند، اما گاهی اوقات برخی از آن‌ها خودروهای جذابی را به ناوگان خود اضافه می‌کنند. یک کلانتری در فلوریدا به تازگی همین کار را با شورولت کوروت C7 Z06 کرده است که می تواند لقب سریعترین ماشین پلیس آمریکا را از آن خود کند.

کلانتری شهرستان اسکامبیا در فلوریدا به تازگی یک شورولت کوروت C7 Z06 را به ناوگان خود اضافه کرده است. این خودرو با پوشش جدید و نشان این کلانتری، با یک پکیج نورپردازی جدید ارتقا داده شده است. چراغ‌های پلیس در جلوپنجره و شیشه جلو، دریچه‌های هوای پشت گل‌گیر جلو، رکاب‌ها، و در عقب دیده می‌شوند.

این کلانتری اعلام کرده است که این کوروت را از یک مجرم توقیف کرده است. پلیس اغلب می‌تواند وسایل نقلیه و اموال دیگر را از طریق قانون مصادره اموال مدنی توقیف کند که به نهادهای انتظامی اجازه می‌دهد تا اموال مظنون‌ها را بدون محکومیت مصادره کنند.

شورولت کوروت C7 Z06 قدرت زیادی به ناوگان این کلانتری اضافه خواهد کرد. موتور ۶.۲ لیتری V8 دارای سوپرشارژ این مدل توان ۶۵۰ اسب‌ بخار و گشتاور ۸۸۱ نیوتن متر تولید می‌کند. قدرت موتور این کوپه به چرخ‌های عقب انتقال می‌شود و سرعت نهایی آن ۳۲۹ کیلومتر در ساعت است.

البته کلانتری اسکامبیا قصد ندارد از این کوروت به عنوان خودروی گشت استفاده کند. در عوض، این اداره از آن برای رویدادهای اجتماعی استفاده خواهد کرد. در سال ۲۰۱۸ نیز پلیس میلان یک فراری ۴۵۸ اسپایدر را از یک گنگستر ایتالیایی توقیف کرد و از آن برای درس عبرت دادن به جوانان استفاده کرد.