راننده این شورولت سیلورادو ۲۰۰۴ قرمز رنگ در هفته جاری به شدت مشهور شده است چراکه پس از چپ شدن در اثر شدت طوفان و وزش باد در تگزاس، دوباره به راه خود ادامه داده است. او می‌گوید اگرچه این واقعه شوکه کننده بوده است اما از اتفاق موردبحث نترسیده است.

ریلی لئون راننده ۱۶ ساله این وانت گفته است در راه بازگشت از مصاحبه کاری خود بود و ۱۰ دقیقه با خانه‌اش فاصله داشت که این اتفاق برایش رخ داده است و حالا از اینکه زنده مانده است خوشحال است.

او گفته است:

با دیدن ویدئو خدا را شکر کردم که زنده‌ام. من داخل وانت به این‌ور و آن ور پرت می‌شدم اما جان سالم به در بردم.

این ویدئو که به‌صورت گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است یک وانت قرمز رنگ را نشان می‌دهد که به بغل چپ می‌شود و در نهایت به روی چرخ های خود بازمی‌گردد. آنچه باعث جلب‌توجه این کلیپ شده است خونسردی عجیب راننده است که بجای توقف خودرو به رانندگی خود ادامه می‌دهد. احتمالاً او این کار را برای فرار از طوفان انجام داده است.

یکی از افسران اداره پلیس منطقه الگین گفته است با لئون پس از این حادثه ملاقات کرده است. واضح است که بغل این وانت آسیب دیده است و پس از چپ شدن نیز شیشه‌ها ترکیده‌اند اما خوشبختانه راننده فقط خراش‌های جزئی برداشته است.

این افسر پلیس می‌گوید:

من از او پرسیدم که حالش خوب است یا خیر و او سرش را تکان داد هرچند پاسخی واقعی به من نداد. من حالا می‌دانم که چرا او گیج بود. مطمئنم او تا سر حد مرگ ترسیده بود.
لئون تلاش کرده بود این حادثه را از خانواده خود پنهان کرد اما آن‌ها ویدئوی منتشر شده را دیده بودند. مادر او این ویدئو را تماشا کرده است و می‌گوید از خداوند ممنون است که از او محافظت کرده است.

لئون نیز به خاطر اینکه از این حادثه جان سالم به در برده است شکرگزاری می‌کند و می‌گوید از این به بعد در زمان نامساعد بودن آب‌وهوا دقت بیشتری خواهد داشت.

این نوجوان می‌گوید:

اگر هوا نامساعد باشد خانه بمانید. مهم نیست که کارتان چقدر اهمیت دارد چراکه جانتان مهم‌تر است.


در نهایت باید اضافه کنیم که این حادثه برای این نوجوان خوش یمن هم بود و علاوه بر آوردن شهرت برای او، یک خودروی نو از نمایندگی به همراه ۱۵ هزار دلار وجه نقد نیز به وی اهدا شد.