به تازگی، لیپ موتور از سدان پرچم‌دار خود با نام C01 رونمایی کرده است. در این محتوا به معرفی این سدان هیجان انگیز می پردازیم.

 
طراحی ظاهری
نمای جلوی خودرو با چراغ های به هم پیوسته، دارای شباهت هایی با محصولات برقی فولکس واگن است. درهای خودرو فریم لس و دستگیره ها نیز از نوع مخفی شونده هستند. رینگ های ۱۹ اینچی و نمای کوپه ای در قسمت کناری خودرو، بر حال و هوای اسپرت آن افزوده اند.

لیپ موتور C01 دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۵۰۵۰، ۱۹۰۲ و ۱۵۰۹ میلی متر است و فاصله محوری آن هم ۲۹۳۰ میلی متر اعلام شده است. ضریب درگ این سدان خوش استایل هم ۰.۲۲۶ است که در سگمنت خود از بهترین ها به شمار می‌ آید.

نمای داخلی C01
در نمای داخلی شاهد استفاده از طرح Tشکل متشکل از سه نمایشگر هستیم که یکی با ابعاد ۱۲.۸ اینچی برای بخش اطلاعات – سرگرمی و دو نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی یکی برای کلاستر و دیگری برای سرنشین کناری به کار رفته اند. همچنین برای تریم داخلی از چرم ناپا استفاده شده است و سقف پانورامیک، تودری های تمام چرم، کروز کنترل تطبیقی و.‌‌‌.. بخشی از امکانات این خودرو به شمار می آیند.

مشخصات فنی
برای بخش فنی نسخه پایه C01 از یک موتور برقی با حداکثر قدرت ۲۶۸ اسب بخار و گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر استفاده شده است. همچنین در نسخه فول این خودرو که دارای دو موتور برقی است، شاهد خروجی قدرت معادل ۵۳۶ اسب بخار و گشتاور معادل ۷۲۰ نیوتن متر هستیم. حداکثر برد این خودرو در نسخه دو موتوره ۷۱۷ کیلومتر اعلام شده و شتاب صفر تا صد آن هم ۳.۷ ثانیه است.

قیمت و زمان عرضه
لیپ موتور C01 بسته به تیپ خودرو و نوع موتور و سطح امکانات قیمتی معادل ۲۶۸۰۰ تا ۳۹۸۰۰ دلار خواهد داشت و پیش بینی می شود از چهار ماهه پایانی سال ۲۰۲۲ به مشتریان تحویل شود.