مرسدس بنز SL پاگودا یکی از خودروهای کلاسیک ماندگار و دوست داشتنی بنز است که نزد علاقمندان به خودرو احترام خاصی دارد. به تازگی شرکت بازسازی الکتریکی خودروهای کلاسیک Everrati Automotive Limited و تعمیرکاران معتبر خودرو هیلتون و ماس در قالب یک پروژه مشترک، این مرسدس بنز کلاسیک را با قوای فنی الکتریکی بازسازی کرده‌اند.

شرکت Everrati به طور تخصصی در زمینه بازسازی خودروهای کلاسیک مرسدس بنز و استفاده از قوای فنی الکتریکی شهرت دارد. هیلتون و ماس نیز یکی از معروف‌ترین پیمانکاران بازسازی و تعمیر خودرو در بریتانیا هستند که همکاری‌های موفقی را با دو شرکت آستون مارتین و جگوار به انجام رسانده‌اند و در طول چهار دهه فعالیت خود، مدل‌های مختلفی از برند مرسدس بنز را بازسازی کرده‌اند.

این دو شرکت اکنون مرسدس بنز SL پاگودا با اتاق W113 را برای بازسازی انتخاب کرده‌اند. تمامی قطعات شاسی خودرو از یکدیگر جدا شد و پس از بازسازی سرهم شد. پیشرانه الکتریکی قدرتمند نیز جایگزین موتور درون‌سوز قدیمی شد. این پیشرانه الکتریکی اکنون ۱۸۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و گشتاور آن نیز دو برابر گشتاور تولیدی موتور اصلی خودرو است.

بروزرسانی و بازسازی مرسدس بنز SL پاگودا به این خودرو کلاسیک اجازه داده است تا رکورد شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر (صفر تا ۶۰ مایل) معادل هفت ثانیه را به نام خود ثبت کند. همچنین به لطف باتری ۵۷ کیلووات ساعتی، برد بیش از ۱۶۰ مایل (۲۵۷ کیلومتر) برای این خودرو فراهم شده است. سایر تزیینات داخلی خودرو همچون روکش‌ها نیز از نو ترمیم شده‌اند. قیمت مرسدس بنز W113 SL پاگودا برقی از ۲۹۵۰۰۰ پوند (۳۶۸۲۸۲ دلار آمریکا با نرخ ارز فعلی) شروع می‌شود و مشتریان قادر به سفارش‌گذاری این خودرو از هم اکنون خواهند بود.