اگر ممکن است حین رفت و آمد روزمره مورد حمله مهاجمان مسلح قرار بگیرید دیگر نگران نباشید، چون شرکت اینکاس از نسخه زرهی مرسدس ‌بنز S کلاس جدید رونمایی کرده است.

این S580 4MATIC که به منظور ارائه ترکیبی از لاکچری و سطوح محافظتی عالی طراحی شده است، به شیشه‌های ضدگلوله چندلایه و حفاظت محیطی از سرنشینان مجهز است.

این مدل همچنین دارای سیستم تعلیق تقویت‌شده و محافظت از قطعات کلیدی خودرو است. این خودرو تایرهای پنچررو دارد که به آن اجازه می‌دهد حتی در زمان پنچری نیز به راه خود ادامه داده و سرنشینان را از دست مهاجمان فراری دهند.

همچنین می‌توان آن را به تجهیزات ایمنی دیگری از جمله سیستم‌های اطفای حریق، تأمین اکسیژن داخلی برای مقابله با حملات شیمیایی و یک سیستم دید در شب حرارتی که به خودرو اجازه می‌دهد تا در تاریکی، گرد و خاک، دود و مه به راه خود ادامه دهد مجهز کرد. این خودروی زرهی قابلیت نصب چراغ‌های چشمک‌زن، آژیر و یک بلندگو برای برقراری ارتباط با افراد خارج از خودرو بدون پایین آوردن شیشه‌ها را نیز دارد. 

به لطف این امکانات، S کلاس زرهی اینکاس سطح حفاظتی BR6 را ارائه می‌دهد و در نتیجه می‌تواند در برابر انفجار همزمان دو نارنجک دستی و حملات مهاجمان با استفاده از مهمات ۷.۶۲ میلی‌متری مقاومت کند.

البته اینکاس گفته است که این بهبودهای محافظتی بر روی راحتی و ایمنی S کلاس تأثیر منفی نگذاشته‌اند. همچنین موتور ۴ لیتری V8 با توان ۴۹۶ اسب بخار و گشتاور ۶۹۹ نیوتن متر بدون تغییر باقی مانده است. این موتور به یک جعبه‌دنده ۹ سرعته خودکار و سیستم تمام چرخ محرک متصل است، اما شکی نیست که زرهی شدن خودرو روی شتاب ۰ تا ۱۰۰ نسخه اصلی که ۴.۴ ثانیه بود تأثیر منفی گذاشته است.