کمپانی چری تحت برند پریمیوم اکسید، یک کانسپت جدید با نام آتلانتیکس معرفی کرده است.

 
زبان طراحی
در نمای ظاهری شاهد حجم پردازی هنرمندانه طراحان کمپانی چری هستیم. جلوپنجره خودرو حذف شده و چراغ های جلو فرمی سرتاسری به خود گرفته اند، ضمن این که، در دو گوشه چراغ ها شاهد تعبیه دی لایت های عمودی هستیم. در نمای کناری استفاده از رنگ مسی در کنار رنگ خاکستری بدنه، جذابیت بسیار زیادی را به ارمغان آورده است. رینگ ها از نوع آیرودینامیک است و خبری از آینه کناری هم نیست، چراکه دوربین جایگزین آن شده است.

درهای خودرو روبه‌روی هم باز می شوند و دستگیره های مخفی شونده نیز کنار هم قرار گرفته اند و به این ترتیب، خبری از ستون B در سازه این خودرو نیست.
در نمای عقب چراغ های به هم پیوسته و مه شکن های عمودی بیش از هر چیزی خودنمایی می کنند و تک تک عناصر این نما، در هماهنگی کامل با سایر اجزای بدنه خلق شده اند.

در کل، باید زبان طراحی آتلانتیکس را زبان طراحی جدید برند چری و زیرشاخه لوکس ساز آن یعنی اکسید دانست که به نظر می رسد این زبان طراحی به بلوغی بسیار قابل تحسین دست یافته است.

کابین آتلانتیکس

درون کابین این خودرو شاهد همان زبان طراحی چری هستیم که به طور مثال در آریزو ۸ هم مورد استفاده قرار گرفته است، با این تفاوت که کمی چاشنی آینده نگرانه به آن افزوده شده و سبک طراحی آن تکامل یافته است.

با استفاده از چهار صندلی جداگانه با تنظیمات کاملاً حرفه ای درون کابین سعی شده است حداکثر آرامش و آسایش برای کاربران مهیا شود.

یک نمایشگر بزرگ ۲۴.۶ اینچی سیستم اطلاعات و سرگرمی و کلاستر خودرو را به صورت یکپارچه در دل خود جای داده و در بالاترین قسمت داشبورد جانمایی شده است.

تریم رنگی و متریال کابین متشکل از همان قطعات مسی رنگ، قطعات دکوراتیو چوبی و چرم سفید طبیعی است که اتمسفری زیبا و لوکس را پدید آورده اند.

محصول جدید اکسید
مسئولان اکسید اعلام کرده اند که به زودی محصولی با کد M38T بر مبنای این کانسپت خلق خواهد شد که از پیشرانه ۲ لیتری توربو و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و سیستم های خودران بهره مند است.