خودرویی که مشاهده می‌کنید جدیدترین نسخه وناتوس از لامبورگینی اوروس تیون شده توسط منصوری است و درست همانند تمامی پروژه‌های قبلی، اوروس وناتوس باعث می‌شود نسخه‌های استاندارد اصلاً به چشم نیایند.

مالک این اوروس خاص سفارش بدنه‌ای با دو رنگ مشکی و سفید و قطعات فیبر کربنی فورج کاری شده را داده است. این کیت بخشی از سری ۱ از ۱۰ منصوری بوده و با نام وناتوس اوو S شناخته می‌شود. در بخش جلوی سوپر شاسی‌بلند لامبورگینی سپری دگرگون شده با اسپلیتر گیرا و جلوپنجره‌ای دارای تریم فیبر کربنی را می‌بینیم. منصوری همچنین کاپوتی فیبر کربنی به همراه ورودی‌هایی را برای خنک کردن پیشرانه را در نظر می‌گیرد. در گلگیرهای جلو نیز فیبر کربن فورج کاری شده به چشم می‌خورد.

قدبلند جذاب ایتالیایی‌ها به رینگ‌های مشکی جذاب و کالیپرهای ترمز نارنجی مجهز شده است. این تیونر در پروفایل جانبی هم رکاب‌های کربنی و آینه‌های فیبر کربنی فورج کاری شده را پیشنهاد می‌کند. شاید بخش عقب این خودرو برجسته‌تر از جاهای دیگر باشد زیرا بال عقب ثابت، اسپویلر کوچک روی سقف و دیفیوزر جدید دیده می‌شوند. سه خروجی اگزوز جذاب نیز جزو دیگر موارد قابل‌ذکر هستند. اما پوشش روی بدنه جزو برجسته‌ترین موارد خواهد بود. رنگ سفید جلوی اوروس رفته‌رفته به مشکی تغییر می‌کند و جلوه دیگری به این خودرو می‌بخشد.

هیچ پروژه‌ای از منصوری بدون دست‌کاری کابین کامل نخواهد بود و به همین خاطر اوروس وناتوس جدید این شرکت نیز از ترکیب چرم زرد و سفید روی صندلی‌ها، داشبورد، ستون‌ها، فرمان، پانل درب‌ها و تونل گیربکس استفاده کرده است. این تیونر همچنین کیت ارتقای قوای محرکه را نیز در نظر می‌گیرد. به این ترتیب قدرت و گشتاور پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو اوروس از ۶۴۱ اسب بخار و ۸۵۰ نیوتون متر به ۹۰۰ اسب بخار و ۱۱۰۰ نیوتون متر می‌رسد.