بنتلی بنتایگا در حالت استاندارد کمبودی ندارد. این شاسی‌بلند سطح بالا و لوکس اهمیت زیادی به راحتی، قدرت و استایل زیبا می‌دهد اما منصوری دوست دارد فرمول خود را روی این خودرو پیاده کند. جدیدترین محصول منصوری بنتایگا اسپید فروزا ادیشن نام دارد و پیشرانه ۱۲ سیلندر آن قدرت بیشتری تولید می‌کند.

منصوری برای بنتایگا اسپید موردبحث پکیجی ظاهری در نظر گرفته است و این خودرو به خاطر ترکیب رنگ بدنه و کابین برجسته می‌شود. شاسی‌بلند خاص بنتلی گیراتر از مدل استاندارد بوده و از قطعات فیبر کربنی متنوع برای بهبود طراحی آن استفاده شده است. همین تریم ها را قبلاً در بنتایگا ۸ سیلندر دیده بودیم. جلوپنجره و کاپوت جدید این خودرو بالای ورودی‌های هوای متفاوت نشسته‌اند و تریم متفاوتی در اطراف ورودی‌های هوا کار شده و مه شکن‌های جدید نیز بالای اسپلیتر متفاوت جا خوش کرده‌اند.

منصوری همچنین از کربن برای گلگیر و درب جلو و همچنین رکاب‌ها و گلگیرهای عقب استفاده کرده است. این خودرو از رینگ‌های جدید سود می‌برد که بر ابهت بنتایگا اسپید افزوده‌اند. در بخش عقب خودرو نیز می‌توانیم اسپویلر سقف، دیفیوزر جدید با طراحی گیراتر و اسپویلر درب پشتی جدید را تماشا کنیم. تکمیل کننده تغییرات این بخش نیز خروجی‌های اگزوز گرد و بزرگ هستند.

این خودرو از پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توئین توربو با قدرت ۹۰۰ اسب بخار و گشتاور ۱۲۵۰ نیوتون متر سود می‌برد. قدرت عظیم بنتایگا اسپید فروزا ادیشن با استفاده از توربوها و سیستم اگزوز جدید و بازنگری در ECU به دست می‌آید. شایان ‌ذکر است نسخه استاندارد بنتایگا اسپید قدرت ۶۲۶ اسبی و گشتاور ۹۰۰ نیوتون متری داشته و باعث ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۵ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۲۳ کیلومتر در ساعتی می‌شود.

منصوری در کابین نیز از رنگ روشن استفاده کرده است. این طرح فیروزه‌ای روی داشبورد، فرمان، کف‌پوش‌ها، صندلی‌ها، دسته‌دنده و حتی کمربندها دیده می‌شود. رنگ فیروزه‌ای کاملاً به چشم می‌آید و با تریم فیبر کربن همراه می‌شود.