هوندا که زمانی به‌عنوان سازنده موتورهای فرمول ۱ در این رقابت‌ها حضور داشت، هم‌اکنون میدان این مسابقه را وداع گفته است اما ردبول‌ریسینگ از فناوری‌های این مجموعه آن تا سال ۲۰۲۵ همچنان استفاده خواهد کرد. خودروی RB18 ردبول پس از ۱۰ سال، در رده‌بندی قهرمانی راننده‌ها در مقام‌های نخست و دوم قرار دارد. این مورد به‌لطف ۳۲۸ امتیاز ورشتاپن و پِرِز محقق شده است. البته فعالیت رانندگان فرمول ۱ به میدان مسابقه ختم نمی‌شود و گهگاه‌ می‌بینیم که یکی از آن‌ها مانند ورشتاپن به تبلیغات و فعالیت‌های جانبی دیگر بپردازد.

نسخه جدید و مخصوص هوندا e موسوم‌به «لیمیتد ادیشن» رونمایی شده است و از قضا، ورشتاپن نیز خوب‌بودن این هاچبک برقی را تایید می‌کند. نسخه لیمیتد به رنگ «سرخ کریستالی کامل» مزین گشته است؛ آپشنی که برای نسخه‌های معمولی موجود نیست. هوندا برای بخش‌های متناقض این خودرو و برای ایجاد یک کنتراست جذاب، از رنگ سیاه استفاده کرده است. البته هوندا e لیمیتد ادیشن به رنگ‌های جدید ۱۷ اینچی نیز مزین شده است تا بیش‌ازپیش به سایر نسخه‌های e متمایز شود.

ورشتاپن پیش از برد گرندپری امیلیا رومانا ۲۰۲۲، هوندا e لیمیتد ادیشن را در نزدیکی «دوزا» راند. نظر او پس از رانندگی کاملا مثبت بود:

هوندا e لیمیتد ادیشن در یک کلام دوست‌داشتنی است. چهره‌ای بانمک و طراحی جمع‌وجوری دارد و رانندگی با آن شادی‌آور است. e یک خودروی برقی شهری عالی به شمار می‌رود.

هوندا لیمیتد ادیشن را براساس نسخه «Advanced Grade» ساخته است و از آنجا که آن را به‌عنوان نسخه‌ای خاص معرفی کرده است، قیمت ۳۸ هزار پوندی (۴۶ هزار دلار) را نیز برایش تعیین کرده است که برای یک هاچبک کوچک برقی شهری زیاد به‌نظر می‌رسد. این نسخه از هوندا e که به یک بسته باتری ۳۵.۵ کیلووات ساعتی مجهز شده است، براساس بررسی چرخه رانندگی WLTP، راننده‌اش را تنها تا ۲۱۹ کیلومتر همراهی می‌کند.

البته که همه می‌دانند نیمی از این تعریف و تمجیدها تبلیغاتی هستند اما احتملا ورشتاپن از نسخه تایپ R این خودرو نیز استقبال کند. از آنجا که هوندا رسما اعلام کرده که پلتفرم این خودروی کوچک تحمل قدرت بیشتری را دارد، شاید در آینده شاهد عرضه e تایپ R نیز بودیم. ناگفته نماند که نسخه کنونی هوندا e به ۱۵۲ اسب بخار قدرت و ۳۱۵ نیوتن متر گشتاور مجهز شده است که حقیقتا برای رانندگی درون شهری بیشتر از کافی به نظر می‌رسد.