پکیج شب یا «Night» یک مجموعه ظاهری برای لوکس‌ترین محصولات مرسدس‌بنز است که این خودروهای زیبا را بیش‌ازپیش خاطره‌انگیز کرده است.

مرسدس‌بنز برای تولید محصولات این سری تازه به ریش خود بازگشته است. خودروهایی که به این پکیج تازه مزین می‌شوند از لوگوی MM میباخ از سایز مدل‌های عادی متمایز می‌شوند. این طرح تازه ترکیبی از رنگ‌های سیاه و رزگولد را فراهم می‌آورد. کلاس S و شاسی‌بلند EQS تا پایان سال جاری میلادی در بازار ایالات‌متحده عرضه خواهند شد. مدل GLS هم تا ابتدای زمستان سال جاری به دست مشتریان خواهد رسید. البته میباخ برای مشتریانش سنگ تمام گذاشته و هر خودرو را به همراه کفش و یک ست کیف و عینک عرضه می‌کند.

ابتدا با مرسدس‌بنز کلاس S حاضر در سری شب شروع می‌کنیم که یک S680 میباخ محسوب می‌شود و از موتور V12 شرکت آلمانی استفاده می‌کند. درصورتی که خریداران به طرح مرکب از سیاه عقیقی و نقره‌ای موهاوی علاقه نداشته باشند می‌توانند سدان لوکس خود را با ترکیب رنگ خاکستری و سفید خریداری کنند. المان‌های سیاه کرومی درکنار بخش‌های ریز رزگولد چراغ این خودرو و چرخ‌های ویژه میباخ نمایی متمایز و لوکس‌تر سایر نمونه‌ها به آن بخشیده است.

درون کلاس S از دوخت المان‌های چرمی ناپا به‌شکلی تازه استفاده شده است. ترکیب رنگی خاص سیاه و سفید صدفی و سیا صدفی از طرح‌های داخلی S680 میباخ نایت به شمار می‌رود؛ این بخش‌ها به دست بخش «مانوفکتور» ساخته شده‌اند.

پس از سدان لوکس، نوبت به شاسی‌بلندهای GLS و EQS می‌رسد که از همان المان‌های مشابه با کلاس S استفاده می‌کنند. خریداران مدل‌های بلندقامت می‌توانند به یک طرح اضافه مرکب از سفید و سیاه آبسیدین یا سیاه آبسیدین و سفید الماسی دسترسی داشته باشند. درون کابین هر دو آن‌ها هم به چرم ناپا و سیاه صدفی هم مزین شده است.

ظاهرا مرسدس‌بنز قصد دارد خانواده میباخ را با ورود SL رودستر چهارنفره کند تا گستره وسیع‌تری از ثرتمندان علاقه‌مند را به سمت خود جذب کند. نظر شما درباره مدل‌های خاص بر پایه لوکس‌ترین خودروهای بازار چیست؟ آیا نمونه معمولی این خودروها به اندازه کافی خاص نیست؟!