شرکت ایتالیایی میلیتم با جدیدترین پروژه خود بازگشته است. این خودرو FEROX500 نام دارد و بر اساس جیپ رانگلر ساخته می‌شود. خودروی موردبحث بر اساس نسخه پرچم‌دار رانگلر روبیکان ۳۹۲ شکل می‌گیرد اما طیف متنوعی از بهبودها در آن رخ می‌دهد تا ظاهر و عملکردش ارتقا یابد. افرادی که خواهان خرید چنین محصولی هستند باید ۱۴۹۵۰۰ یورو معادل ۱۵۸ هزار دلار را آماده کنند.

کار را با ظاهر این رانگلر ارتقا یافته شروع می‌کنیم جایی که کیت بدنه خاص دیده می‌شود. نمای جلوی خودرو کاملاً تغییر دارد و سپر و جلوپنجره جدیدی دیده می‌شود. میلیتم همچنین قوس چرخ های گیرا و کاپوت جدید را در نظر گرفته است. به این موارد باید یک ورودی هوای بزرگ به منظور خنک کردن نیروگاه ۸ سیلندر را اضافه کرد. شرکت موردبحث همچنین تمامی لولاهای مشهود بدنه را به رنگ مشکی درآورده است. نوار LED روی سپر، حسگرهای پارک جلو و چراغ‌های تیره‌تر نیز جزو دیگر موارد قابل‌ذکر هستند.

رینگ‌های فورج کاری شده ۲۲ اینچی با لاستیک‌های ۳۲۵/۵۰ همراه شده‌اند. افرادی که به دنبال رینگ‌های کوچک‌تر هستند می‌توانند نمونه‌های ۲۰ اینچی و لاستیک‌های آفرود را انتخاب کنند. در بخش عقب هم خبری از لاستیک زاپاس نیست و چهار خروجی اگزوز جذاب خودنمایی می‌کنند. ترمزهای FEROX500 نیز کاملاً بهبود یافته‌اند و شامل دیسک‌های ۳۷۰ میلی‌متری با ۶ پیستون در جلو و دیسک‌های ۳۷۰ میلی‌متری با ۴ پیستون در عقب هستند.

میلیتم همچنین روی کابین رانگلر کار کرده است. صندلی‌های جلوی جدید با چرم ناپا و آلکانترا پوشانده شده‌اند و ترکیب رنگی مشکی و قرمز دارند. این پوشش روی داشبورد، پانل پشت آمپرها و درب‌ها و… دیده می‌شود. غربیلک فرمان نیز با تریم فیبر کربنی خودنمایی می‌کند. همان‌گونه که گفته شد میلیتم FEROX500 قیمت ۱۴۹۵۰۰ یورویی دارد. هر خودرو با گارانتی ۳۶ ماه یا ۱۰۰ هزار کیلومتر عرضه خواهد شد.