کمتر کسی است که با اسکوتر خاطره انگیز وسپا آشنا نباشد. این موتور کوچک ایتالیایی در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌ها حاضر بوده است و حتی افرادی که با دنیای موتورسیکلت آشنایی ندارند، وسپا را می‌شناسند. حال جاستین بیبر خواننده معروف آمریکایی تصمیم گرفته است تا نسخه منحصر به فردی از این اسکوتر را با نام خود عرضه کند. این اسکوتر، جاستین بیبر x وسپا اسپرینت Justin Bieber x Vespa Sprint نام دارد.

جاستین بیبر x وسپا اسپرینت یک نسخه تولید محدود از اسکوتر وسپا اسپرینت محسوب می‌شود که در آوریل امسال توسط این ستاره موسیقی آمریکایی معرفی شد. قیمت این اسکوتر از ۴۹۹۹ دلار آغاز می‌شود این اسکوتر فقط در رنگ سفید به تولید رسیده است اما طرح شعله‌های آتش در قسمت‌هایی از آن به چشم میخورد تا از سادگی مفرط فاصله بگیرد.

اسکوتر جاستین بیبر x وسپا اسپرینت در نسخه‌های ۵۰، ۱۲۵ و ۱۵۰ سی سی قابل خریداری است. این اسکوتر بر رینگ‌های ۷ پره آلیاژی ۱۲ اینچی سوار است و قدرت آن توسط موتور ۴ زمانه هوا خنک i-get (فناوری تجربه سبز ایتالیایی) تامین می‌شود. همچنین به جای مجموعه نشانگر سنتی، نمایشگر دیجیتال ۴.۳ اینچی TFT قرار گرفته است.

اسکوتر جاستین بیبر x وسپا اسپرینت به همراه مجموعه‌ای از لوازم جانبی عرضه می‌شود. این لوازم شامل دستکش، کلاه ایمنی تمام سفید با طراحی مشابه موتور و کیف مسافرتی هستند.