هزینه اجاره خودرو در کیش

اجاره مازراتی و پورش در کیش ممکن است نزدیک ۱۰ میلیون هزینه داشته باشد. این رقم برای سوناتا و سانتافه به زیر یک میلیون می‌رسد.
اجاره خودرو در کیش گاهی تا ۱۰ میلیون تومان در روز هزینه دارد. این رقم برای یک روز نشستن پشت فرمان مدل‌هایی مثل پورش گرفته می‌شود، اما اگر دنبال اجاره خودرو‌هایی مثل سانتافه و سوناتا هستید، هزینه اجاره خودرو در کیش کمتر از یک میلیون تومان می‌شود. درحالی که هنوز بحث ماجرای واردات خودرو داغ است و هنوز مشخص نیست کدام خودرو‌های خارجی جواز ورود به ایران را دریافت می‌کنند، با این ارقام در کیش مجموعه‌ای از خودرو‌های گرانقیمت خارجی وجود دارد و می‌توان سوار مدل‌هایی مثل مازراتی، بنز و … شد.
اجاره خودرو در کیش؛ ۱۰ میلیون برای پورش
اجاره خودرو در کیش برای پورش و مازراتی هزینه بیشتری نسبت به سایر مدل‌ها دارد. مثلا اجاره پورش باکستر در کیش ۱۰ میلیون تومان آب می‌خورد و اگر بین سایر خودرو‌های لوکس دنبال اجاره استون مارتین هستید، باید همین مبلغ را بپردازید. مازراتی لوانته به‌عنوان یکی از کراس‌اوور‌های لاکچری در جزیره کیش روزانه ۹ میلیون تومان اجاره داده می‌شود. اجاره جگوار F-Type در کیش به هفت میلیون تومان نیاز دارد، اجاره BMW ۷۴۰ برای هر ۲۴ ساعت پنج میلیون تومان آب می‌خورد و اگر مازراتی گرنتوریزمو را برای اجاره بخواهید باید هر روز سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بپردازید.
اجاره بنز SLK در کیش روزانه سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه دارد و BMW X۶ تقریبا با همین قیمت اجاره داده می‌شود. اجاره خودرو در کیش برای مدلی مثل تویوتا سکویا روزانه سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرج دارد. نیسان پاترول در کیش دو میلیون تومان اجاره داده می‌شود. دقیقا معادل هزینه اجاره دوج درانگو، کامارا کروک و هامر. اجاره خودرو در کیش برای نیسان z که یک خودرو کروک محسوب می‌شود، معادل یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود.
 
اجاره خودرو در کیش؛ یک میلیون برای اپتیما
اجاره خودرو در کیش گاهی حدود یک میلیون تومان در روز هزینه دارد. برای این کار باید سراغ محصولات کیا، هیوندای، مزدا و … رفت. اجاره کیا موهاوی مدل ۲۰۱۳ به یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان نیاز دارد. فورد تاروس مدل ۲۰۱۶ را یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان اجاره می‌دهند. برای اجاره نیسان کیکس باید هر روز یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان پرداخت کرد.
کیا اپتیما را روزانه یک میلیون و ۵۰ هزار تومان اجاره می‌دهند. اجاره خودرو در کیش برای خودرویی مثل مزدا شش دقیقا یک میلیون تومان تمام می‌شود. اجاره هیوندای توسان مدل ۲۰۱۵ روزانه به ۹۵۰ هزار تومان نیاز دارد. اجاره خودرو در کیش برای هیوندای اکسنت مدل ۲۰۱۷ حدود ۹۰۰ هزار تومان آب می‌خورد، کیا کارنز ۸۰۰ هزار تومان و نیسان قشقایی و کیا ریو مدل ۲۰۱۵ روزانه ۷۵۰ هزار تومان اجاره داده می‌شوند. همچنین سانتافه را ۷۰۰ هزار تومان و سوناتا را ۶۰۰ هزار تومان اجاره می‌دهند و بابت اجاره ولستر ۴۵۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *