اولین بار در سال ۲۰۲۰ بود که هنسی ایده جذاب اضافه کردن یک اکسل دیگر به رم TRX پرقدرت را مطرح کرد. در آن زمان هنسی تیزری از ماموت ۱۰۰۰ TRX شش چرخ را منتشر کرد، هیولایی با ۳ اکسل و ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت که همه‌چیز را وارد سطح دیگری می‌کند. این اولین محصول شش چرخ هنسی نیست بنابراین از دیدن ماموت این برند تعجب نکردیم. این تیونر امروز اعلام کرد سرانجام TRX شش چرخ روانه خط تولید شده است.

البته برای خرید این خودرو باید بهای هنگفتی پرداخت هرچند خریداران با روی خوش از آن استقبال خواهند کرد. این وانت عظیم‌الجثه پهنای ۲۲۳.۵۲ سانتی‌متری و ارتفاع حدود ۲۱۰ سانتی‌متری دارد. البته این ارقام در برابر طول ۷۱۹ سانتی‌متری ماموت ناچیز به نظر می‌رسند!

جان هنسی مالک کمپانی می‌گوید:

همه‌چیز در ماموت شش چرخ بزرگ‌تر و باابهت تر است و البته درعین‌حال با محصولی فوق‌العاده سریع طرف هستیم که یک هیولای آفرود است. ماموت ما پادشاه جاده است.

نیروبخش این جانور مخوف همان پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار رم TRX است. البته هنسی تغییرات متعددی را در این نیروگاه اعمال کرده است که شامل سوپرشارژر ۲.۶۵ لیتری است. حاصل این تغییرات کسب قدرت ۱۰۱۲ اسب بخاری و گشتاور ۱۳۱۳ نیوتون متری بوده است. پیشرانه استاندارد رم TRX به هیچ عنوان کم‌رمق نیست و خروجی ۷۰۲ اسبی و گشتاور ۸۸۱ نیوتون متری تولید می‌کند اما خب هنسی به این ارقام راضی نمی‌شود.

این تیونر همچنین پولی‌های سوپرشارژر جدید، شمع‌های بهتر، انژکتورهای سوخت پرفشار، سیستم خنک کاری جدید، بهبودهای نرم‌افزاری و… را در نظر گرفته است. هنسی همچنین اکسل سوم با دیفرانسیل قفل شونده را به ماموت اضافه کرده است. این وانت همچنین از سپرهای جلو و عقب جدید، چراغ‌های LED اضافی و رینگ‌های ۲۰ اینچی ۱۰ پره و لاستیک‌های آفرود ۳۷ اینچی بهره می‌برد.

به تمامی این موارد باید کیت افزایش ارتفاع، پله‌های جانبی برقی، پشت‌سری‌های نشان‌دار و دو سال گارانتی را اضافه کرد. ماموت موردبحث بزرگ‌ترین محصول تاریخ هنسی است و تنها به تعداد ۱۲ دستگاه تولید خواهد شد. هر دستگاه از این هیولا قیمت ۴۴۹۵۵۰ دلاری خواهد داشت.