خودروهای مسابقه ای معمولاً نظر افراد ثروتمند را به خود جلب می‌کنند اما هوندا HPD سیویک Si FE1 جدید محصولی مسابقه‌ای با قیمت مناسب ۵۵ هزار دلاری است. اولین نمونه‌های این خودرو از نوامبر سال جاری میلادی به دست مشتریان خواهند رسید. سیویک Si FE1 نسخه هدفمند از خانواده سیویک بوده که فاقد سانروف، متریال ضد صدا و ایزولاسیون، پوشش‌های زیر بدنه و… است. این خودرو اگرچه از همان پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربوی نسخه تولیدی استفاده می‌کند اما بسته به توازن پرفورمنس انتخابی از ۵ سطح قدرت قابل انتخاب سود می‌برد. این پیشرانه با خروجی‌های اگزوز بورلا همراه می‌شود و دسته‌موتورهای ویژه‌ای نیز برای آن در نظر گرفته شده‌اند.

خودروی مسابقه‌ای سیویک Si از گیربکس ۶ سرعته دستی با دنده چهارم قوی و نسبت‌های نزدیک استفاده می‌کند. به این لیست باید دیفرانسیل لغزش محدود و البته فلایویل و کلاچ نسخه جاده‌ای اضافه کرد. سیستم تعلیق اما قطعات جدید زیادی را نشان می‌دهد. دامپرهای قابل تنظیم بیلشتین در چهار گوشه HPD سیویک Si FE1 دیده می‌شوند و دو گزینه برای میزان بازی فنرها وجود دارد. کمبر جلو نیز قابل تنظیم خواهد بود. در بخش عقب نیز تغییراتی همچون کمبر قابل تنظیم و… تدارک دیده شده‌اند. در بخش ترمز شاهد کالیپرهای شش پیستونه ویلوود با لنت‌های RST3 و روتورهای سوراخ‌دار هستیم. هوندا همچنین ورودی‌های خنک‌کننده روی سپر را برای این مدل مسابقه‌ای در نظر گرفته است. در ترمزهای عقب هم از لنت‌های نسخه تولیدی RST4 استفاده می‌شود.

وقتی وارد کابین شوید رول کیج مشخصات فیا را خواهید دید که از لوله‌های فولادی با جوش TIG استفاده می‌کند. راننده نیز روی صندلی هالو OMP با شش نقطه اتصال خواهد نشست. نمایشگر چندکاره موتک C127 و جمع کننده داده‌ها با چراغ‌های تعویض دنده LED در بالای آن از جمله دیگر ویژگی‌های کابین HPD سیویک Si FE1 هستند. هوندا این خودرو را در مرکز پرفورمنس خود در اوهایو تولید خواهد کرد. اینجا همان مکانی است که آکورا NSX و نسخه‌های PMC محصولات این برند را تولید می‌کند. نسخه جاده‌ای سیویک Si 2022 قیمت ۲۸۵۹۵ دلاری دارد اما در صورتی که پکیج لاستیک تابستانی را سفارش دهید قیمت خودرو به ۲۸۷۹۵ دلار خواهد رسید. این خودرو از پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۲۰۰ اسب بخار و گشتاور ۲۶۰ نیوتون متر استفاده می‌کند.