پورشه ۹۱۱ توربو S جزو خودروهایی نیست که نیازی به قدرت بیشتر داشته باشد. این هیولا یکی از سریع‌ترین خودروی تولیدی دنیاست و یکی از بهترین محصولات پرفورمنس همه‌کاره نیز به حساب می‌آید. البته این حقایق باعث نشده‌اند جی پاور دست روی پورشه ۹۱۱ توربو S نگذارد. همانطور که می دانید جی پاور یکی از مشهورترین تیونرهای دنیاست که اکثرا روی محصولات خودروسازان آلمانی کار می کند.

به گزارش carscoops، این تیونر آلمانی کار خود را با زیر پوست پورشه آغاز کرده‌ است. پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۷ لیتری توئین توربوی ۹۱۱ توربو S در حالت استاندارد قدرت ۶۴۱ اسب بخاری و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متری تولید می‌کند اما با نصب سیستم خنک‌کنندگی جدید و سیستم اگزوز پرفورمنس با مبدل‌های کاتالیتیک اسپرت قدرت به ۸۰۰ اسب بخار و گشتاور به ۹۵۰ نیوتون متر رسیده است. همین تغییرات باعث می‌شوند موشک زمینی پورشه شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۳ ثانیه‌ای و شتاب صفر تا ۱۹۳ کیلومتر در ساعت ۴.۹۵ ثانیه‌ای داشته باشد.

جی پاور همچنین تغییراتی را در ظاهر این سوپر اسپرت آلمانی اعمال کرده تا گیرایی آن بیشتر شود. واضح‌ترین تغییر ۹۱۱ توربو S به رینگ‌های فورج کاری شده هوریکین RR و RS مربوط می‌شود که از آلومینیوم سبک‌وزن تولید شده و ابعاد ۲۱ و ۲۲ اینچی در جلو و عقب دارند. این رینگ‌ها با لاستیک‌های ۲۵۵/۳۰ و ۳۳۵/۲۵ همراه می‌شوند. شاخصه برجسته رینگ‌ها هم رنگ نارنجی آن‌هاست که کاملاً جلب‌توجه می‌کند. البته میزان تغییرات خودرو بیش از این‌ها بوده و شامل کاپوت و بال عقب فیبر کربنی نیز می‌شود هرچند این قطعات فعلاً به‌صورت رسمی عرضه نشده‌اند. در آستانه عرضه این کیت تیونینگ توسط جی پاور یکی از فعالان فضای مجازی شانس تست این خودرو را داشته و توانسته شتاب ۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت ۵.۵۶ ثانیه‌ای را با پورشه ۹۱۱ توربو S جی پاور ثبت کند.