پولستار ۲BST ادیشن ۲۳۰ با ۴۷۰ اسب بخار قدرت و طراحی ویژه معرفی شد

خودروی سفارشی ۲BST ادیشن ۲۳۰ با ۴۷۰ اسب بخار قدرت در زمان ۴.۴ ثانیه از سکون به ‌سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. این خودرو در بدنه و کابین نیز به ویژگی‌های متمایزی مجهز شده است.

پولستار ۲BST ادیشن ۲۳۰ دومین نسخه تولید محدود از خانواده موردبحث پس از خودروی BST ادیشن ۲۷۰ محسوب می‌شود. خودروی یاد شده به عنوان بخشی از سبد محصولات مهندسی شده پولستار تولید می‌شود و از همان تغییرات شاسی مدل BST ادیشن اولیه سود می‌برد هرچند بیشتر روی جزئیات طراحی تمرکز دارد. از جمله ویژگی‌های ظاهری محصول سفارشی پولستار می‌توان به بدنه‌ای با رنگ سبز نبولا، بافت میکرو جیر صندلی‌ها و فرمان و امکان سفارش رنگ مشکی فضایی برای بدنه و نوار تزئینی روی آن اشاره کرد. توماس اینگنلاث مدیرعامل پولستار می‌گوید:

خودروهای تولید محدود همچون پولستار ۲BST ادیشن ۲۳۰ به ما اجازه می‌دهند تا سریع و خلاقانه‌تر در زمینه رنگ‌ها، گرافیک‌ها و متریال بکار رفته در محصولاتمان کند و کاو کنیم
 

خودروی مذکور از ویژگی‌های دیگری همچون رکاب‌های همرنگ بدنه و پوشش مشکی براق آینه‌های جانبی برخوردار شده است. در بطن این خودرو دو پیشرانه برقی با قدرت ترکیبی ۴۶۹ اسب بخار و گشتاور ۶۸۰ نیوتون متر قرار گرفته‌اند. ۲BST ادیشن ۲۳۰ در عرض ۴.۴ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و حداکثر سرعتش نیز ۲۰۵ کیلومتر در ساعت اعلام شده است. البته محصول جدید پولستار حرف‌های بیشتری برای گفتن دارد چراکه از تمامی بهبودهای شاسی مدل ۲BST ادیشن ۲۷۰ سود می‌برد که از جمله آن‌ها می‌توان کاهش ۲۵ میلی‌متری ارتفاع، دامپرهای قابل تنظیم اولینز، فنرهای سفت تر و رینگ‌های ۲۱ اینچی فورج کاری شده را نام برد.
پولستار همچنین از دیسک‌های ترمز سوراخ‌دار ۴ پیستونه با قطر ۴۰۰ میلی‌متر در این خودرو استفاده کرده است. دیسک‌های عقب نیز یک پیستون داشته و قطر آن‌ها به ۳۹۰ میلی‌متر می‌رسد. همان‌طور که نام خودرو نشان می‌دهد تنها ۲۳۰ دستگاه از ۲BST ادیشن ۲۳۰ برای بازارهای اروپا و آمریکا تولید خواهد شد. انتظار می‌رود اولین نمونه‌های خودروی یاد شده از سه‌ماهه سوم ۲۰۲۳ به دست مشتریان برسند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *