اگرچه زیرساخت و پلتفرم نیسان Z 2023 کاملاً جدید نیست اما استایل بدنه آن تغییرات قابل‌توجهی را نسبت به مدل‌های ۳۵۰Z و ۳۷۰Z قبلی نشان می‌دهد. البته همین طراحی جذاب و دل‌نشین نیز نیم‌نگاهی به مدل‌های کلاسیک همچون ۲۴۰Z و ۲۸۰Z داشته است.

به گزارش پدال، اکثر طرفداران نیسان ظاهر رترو این خودروی اسپرت را دوست دارند و مشتاق هستند میزان اسپرت تر بودن آن را افزایش دهند به همین خاطر یکی از طراحان فعال در حوزه خودرو با نام هایکید نسخه‌ای کاملاً ارتقا یافته از Z جدید را طراحی نموده و شاید چنین خودرویی در نهایت تولید شود.

این طراح در پروژه خود تغییر را از بخش جلو شروع کرده و نمایی برجسته با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر، اسپلیتر گیرا و سپر تیز و خشن را در نظر گرفته است. همانند هر کیت بدنه افترمارکتی خوب دیگر، قوس چرخ های جلو و عقب نیز گسترش یافته‌اند و بر ابهت خودرو افزوده‌اند. تکمیل کننده کار نیز یک کاپوت سفارشی خواهد بود. این تغییرات در کناره‌ها نیز ادامه پیدا می‌کنند و رکاب‌های جدید و رینگ‌های اسپرت تر به چشم می‌خورند. در بخش عقب Z جدید نیز بال ثابت بزرگ، سپر متفاوت، خروجی‌های اگزوز جدید و دیفیوزری گیراتر دیده می‌شوند.

هنوز مشخص نیست که آیا این طراح برنامه‌ای برای همکاری با یک تیونر برای تولید کیت موردبحث دارد یا خیر اما اگر در نهایت چنین محصولی به واقعیت تبدیل شود سورپرایز نخواهیم شد. در کل باید گفت محصولات Z نیسان طرفداران زیادی دارند و نمونه‌های تیون شده آن‌ها به وفور پیدا می‌شوند. انتظار می‌رود نسخه‌های دگرگون شده Z 2023 در نمایشگاه SEMA امسال طوفان به پا کنند.