شرکت چینی گریت وال قصد دارد اولین کارخانه خود را در اروپا احداث کند. البته این شرکت ممکن است کارخانه آماده‌ای را در این کشور خریداری کند و یا یک کارخانه جدید احداث کند.

مکان نهایی این کارخانه هنوز مشخص نشده اما گریت وال کشورهای آلمان، مجارستان و جمهوری چک را به‌عنوان گزینه‌های احداث کارخانه جدید خود در نظر دارد. این شرکت فقط خودروهای الکتریکی و پلاگین هیبریدی را در اروپا عرضه خواهد کرد.

گریت وال هم‌اکنون محصولات خود را از طریق چندین برند مختلف شامل اورا، وی، تانک، هاوال و پوئر به بازار عرضه می‌کند. دراین‌بین، اورا فقط خودروهای الکتریکی تولید می‌کند و وی هم به ساخت مدل‌های پلاگین هیبریدی مشغول است. به همین دلیل، گریت وال این دو برند را برای حضور در بازار اروپا در نظر گرفته است. این شرکت در اواخر سال ۲۰۲۱ مرکز اروپایی خود را در آلمان تأسیس کرد و در ابتدای سال ۲۰۲۳ هاچ‌بک اورا فانکی کت را به‌عنوان اولین محصول خود به بازار این قاره فرستاد. این خودرو در ماه آوریل در اروپا ۱۰۱ دستگاه و در چهار ماه نخست سال جاری ۲۷۷ دستگاه فروش داشته است.

گریت وال حدود ۱۵۰ نمایندگی در آلمان دارد و قصد دارد در سال ۲۰۲۳ در این کشور ۶ هزار دستگاه خودروی الکتریکی به فروش برساند. در حال حاضر تمام مدل‌های گریت وال که در اروپا عرضه می‌شوند وارداتی از چین هستند. دیگر بازارهای اروپایی که این شرکت هم‌اکنون در آن‌ها حضور دارد نیز انگلستان، سوئد و نروژ هستند. گریت وال همچنین اخیراً فعالیت خود را در بسیاری از بازارهای خارج از چین گسترش داده و در سال ۲۰۲۱ کارخانه قدیمی جنرال موتورز در تایلند را خرید.

اورا فانکی کت که در چین با نام گود کت عرضه می‌شود، به یک موتور الکتریکی با ۱۴۳ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است. برای این خودرو دو پکیج باطری ۴۹.۹ و ۵۷.۷ کیلووات ساعتی ارائه می‌شود که به ترتیب برد ۴۰۰ و ۵۰۰ کیلومتری را فراهم می‌کنند. قیمت این خودرو در چین از ۱۰۷,۸۰۰ یوآن معادل ۱۵,۶۰۰ دلار آغاز می‌شود. گروه گریت وال هدف فروش ۱.۶ میلیون دستگاه خودرو را در سال ۲۰۲۳ تعیین کرده است. در سال ۲۰۲۲ این شرکت در سراسر جهان موفق به فروش ۱.۰۶ میلیون دستگاه خودرو شد.