یک رقابت سورئال و باورنکردنی بین دو زانتیا با سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت و تنها سه چرخ، غوغای بسیاری در فضای آنلاین ایجاد کرده است. این ویدیو حتی مورد توجه رسانه های تخصصی خودرو در خارج کشور نیز بوده و سایت اسپانیایی gossipvehiculo نیز این ویدیوها را منتشر کرده است. سیستم تعلیق هیدروپنوماتیک توانسته پایداری افسانهای و شگفتانگیزی را فراهم آورد، هرچند که در این مورد به طرز عجیبی خطرناک است.
در ویدیوی بالا، مسابقه دو خودروی سیتروئن زانتیا را مشاهده میکند که هر دو فاقد چرخ عقب سمت راست هستند و با حداکثر سرعت (۲۰۰ کیلومتر بر ساعت) در جاده خارج از شهر جولان میدهند.
به غیر از خطرناک بودن، جای سؤال است که این دو سیتروئن چگونه علاوه بر رسیدن به حداکثر سرعت، تنها با سه چرخ گردش میکنند؟
سیستم تعلیق به کار رفته در مدلهای زانتیا با تنظیم خودکار بدنه به صورت لحظهای، فاصلۀ خودرو تا زمین را حفظ میکند.
سیستم هیدرو اکتیو سیتروئن برای اولین بار در خودروی Traction Avant (سال ۱۹۵۴) و برای آخرین بار در خودروی Citroen C5 (سال ۲۰۱۷) مورد استفاده قرار گرفت. سیتروئن در طول این ۶۰ سال به بهبود سیستم هیدرو اکتیو پرداخت و آن را به مرجعی تبدیل کرد که تا به امروز رقیبی برای آن پیدا نمیشود