خاندوزی: باید از همه ظرفیت‌ها برای تحول در بخش اقتصاد استفاده کنیم

وزیر امور اقتصاد و دارایی با اشاره به لزوم تحول اقتصاد کشور گفت: باید از ظرفیت های فکری و مشورتی، مالی و مدیریتی و نظارتی نهایت استفاده را ببریم.

سید احسان خاندوزی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان در حضور استاندار گلستان، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و مقامات استانی اظهار داشت: پیش از سفر امروز جلساتی در خصوص تعیین سرفصل‌های موضوعات استان با استاندار و نمایندگان مجلس برگزار کردیم و تصمیمات خوبی گرفتیم.

خاندوزی افزود: درباره موضوع احیای خلیج گرگان یا میانکاله، با مدیران سازمان بنادر و محیط زیست گفتگوهایی داشتیم و از دو یا سه مسیر اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

وی خاطر نشان کرد: مسئله توجه بانک‌ها به تمرکز تسهیلات در داخل استان مطالبه‌ای است که ما در وزارت اقتصاد نظارت و پیگیری آن را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وزیر امور اقتصاد و دارایی تصریح کرد:  وضعیت گذشته استان گلستان در برخی موارد مانند وحدت قومیتی مثبت بوده و نیاز است این عملکرد مستمر باشد.

خاندوزی افزود: هرچند نارضایتی‌های فراوانی از وصعیت موجود وجود دارد اما نباید با ناامیدی نسبت به آینده صحبت کنیم و باید موتوری را برای تغییر ریل اداره و اقتصاد استان فراهم کنیم.

وی با تاکید بر لزوم تحول اقتصادی در استان و کشور گفت: باید از ظرفیت های فکری و مشورتی، مالی و مدیریتی و نظارتی نهایت استفاده را ببریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *