پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی

رئیس بنیاد مسکن، با اشاره به پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی، گفت: اقساط این وام حدود یک و نیم میلیون تومان است.
اکبر نیکزاد در حاشیه مراسم معارفه مدیرکل بنیاد مسکن گیلان، با اشاره به پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی، اظهار کرد: این وام با سود پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله خواهد بود.
وی با بیان اینکه بنیاد مسکن ماموریت ساخت سالانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار واحد مسکونی روستایی در کشور دارد، گفت: تا سال ۱۴۱۰ باید نبود حتی یک واحد مسکونی غیر مقاوم روستایی را در کشور جشن بگیریم.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تاکید بر مقاوم سازی مسکن روستایی، افزود: آسیب دیدن حتی یک نفر در زلزله به علت خانه‌هایی که مقاوم نیستند قابل قبول نیست.
نیکزاد، بر توانمندسازی روستاییان نیز تاکید کرد و متذکر شد: اگر خدمات عمومی از جمله ساخت مسکن مناسب در روستاها به خوبی صورت بگیرد شاهد تقویت اقتصاد روستایی خواهیم بود.
وی به تغییر غیر اصولی کاربری زمین‌ها در استان‌های شمالی هم اشاره و خاطرنشان  کرد: هرچه خدمات گردشگری در این استان‌ها توسعه یابد کمتر شاهد تغییر کاربری زمین‌ها به دست غیربومی‌ها خواهیم بود.
حامد دائمی به عنوان مدیرکل جدید بنیاد مسکن گیلان منصوب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *