سال گذشته اگر در بازارِ طلا سرمایه‌گذاری کرده بودید، در حال حاضر تقریبا ۷۰ درصد سود کرده بودید. چنانچه در مرداد ماه سال گذشته وقتی دلار ۲۹ هزار تومان بود، دلار خریداری کرده بودید، الان در حدود ۶۰ درصد به دارایی شما اضافه شده بود. اگر در بورس سرمایه‌گذاری کرده بودید با توجه به شاخص کل که در حدود ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ واحد بود الان ۳۵ درصد به داراییِ شما اضافه شده بود.
سال گذشته همزمان با عرضه رمز باکس، قیمت بیت کوین در محدوده ۲۳ هزار دلار بود، اگر همزمان با این اتفاق بیت کوین خریده بودید، الان بیش از ۹۰ درصد سود کرده بودید؛ البته با محاسبه ریالی قیمت‌ها. باید این موضوع را هم در نظر داشت که داشتن بیت کوین به عنوان تنها دارایی، دارای ریسک‎های احتمالی است. 

اگر در زمان عرضه رمز باکس، شما در این سبد سرمایه‌گذاری کرده بودید تا الان ۹۰ درصد به ارزش سبدِ سرمایه‌گذاری شما اضافه شده بود و از آنجایی که در ترکیب چند ارز برتر بازار، سرمایه شما تقسیم شده بود، ریسک‌های مشابه سرمایه‌گذاری در یک رمزارز را هم نداشتید.
توجه: تمامی قیمت‌ها و محاسبات فوق مربوط به دهه سوم مرداد ۱۴۰۲ است.
رمزباکس یک محصول جذاب است که در صرافی رمزینکس عرضه شده است و ویژگی‌های منحصر به فرد بسیاری دارد.
وقتی شما رمزباکس دارید با بهره‌گیری از قابلیت باز تنظیم، ترکیب وزنی دارایی‌ها را مطابق با تغییرات ارزش بازارها حفط می‌کنید. با خرید سبد رمزباکس می‌توانیم با مبالغ بسیار کم هم برای خودمان پرتفو ایجاد کنیم؛ یعنی نیازی به ترید روزانه نداریم.
رمزباکس همچنین برای کسانی که به سرمایه‌گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال علاقه مندند، اما صرفا فقط چند اسم رمز ارز به گوششان خورده است، بسیار مناسب است. با سرمایه‌گذاری در رمزباکس، کاربر به جای اینکه تنها بیت‎‌کوین یا یکسری ارزهای پرریسک بازار را خریداری کند در ۱۰ ارز برتر بازار سرمایه‌گذاری گرده و خیالش از مدیریت سرمایه راحت است.
رمزباکس برای همه کاربران با هر سطح دانشی قابل استفاده است.
آشنایی بیشتر و خرید رمزباکس