قیمت روز خودرو دوشنبه ۲۲ اسفند – سقوط آزاد چینی‌ها!

بر اساس آخرین معاملات حقیقی روز بازار و لیست قیمت روز خودرو در سایت همراه مکانیک، امروز خودرو‌های داخلی و چینی در بعضی از مدل‌ها با کاهش قیمت روبرو بوده‌اند. در ادامه جدول قیمت روز پرطرفدارترین خودروهای داخلی و چینی را در روز دوشنبه ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۱ مشاهده می‌کنید.

برای دیدن لیست کامل قیمت خودرو، می‌توانید از ابزار قیمت روز خودرو همراه مکانیک استفاده کنید.

طبق گزارش همراه مکانیک، در بحث قیمت خودروهای داخلی، سورن پلاس مدل ۱۴۰۱ که در روز گذشته رقم ۵۹۰ میلیون تومانی را نشان می‌داد، امروز به محدوده ۵۴۰ میلیون تومان رسیده است. از طرف دیگر سدان جدید ایران خودرو، تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۱، امروز با ۴۰ میلیون تومان کاهش قیمت، در بازار با ۸۵۰ میلیون تومان قابل خریداری است.

پژو ۲۰۷ MC و دورنگ این شرکت هم در حال‌حاضر برچسب قیمت ۷۷۰ میلیون تومانی دارد. در ادامه دنا پلاس معمولی دو ایربگ مدل ۱۴۰۱، امروز به قیمت ۶۹۵ میلیون تومان قابل عرضه است.

در مورد خودروهای تولیدی سایپا، محصول تازه‌نفس تولیدی این شرکت، شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ امروز به قیمت ۵۶۰ میلیون تومان به خریداران واگذار می‌شود. خودروی صندوقدار جمع‌و‌جور سایپا، ساینا S مدل ۱۴۰۱ هم که روز گذشته به قیمت ۳۵۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شد، امروز ۳۳۰ میلیون تومان قیمت دارد.

مدل‌های صفر کیلومتر پراید ۱۳۱ مدل ۱۳۹۹، امروز با قیمت ۲۹۵ میلیون تومان به خریداران واگذار می‌شود و مدل هاچ‌بک این خودرو، پراید ۱۱۱ مدل ۱۳۹۹، امروز برچسب قیمت ۳۱۰ میلیون تومانی را نشان می‌دهد.

برای مشاهده لیست کامل قیمت خودرو داخلی می‌توانید روی لینک کلیک کرده و آخرین قیمت صفر خودروهای داخلی برای تمام مدل‌ها را مشاهده کنید.

در ادامه جدول قیمت روز خودروهای چینی را می‌بینیم:

در بازار خودروهای تازه‌نفس چینی کاهش قیمت محسوس‌تر است، به‌شکلی که خودرو ام‌وی‌ام X22 پرو مدل ۱۴۰۱ که در روزهای گذشته افزایش قیمت شدیدی را تجربه کرده بود، امروز به قیمت ۱ میلیارد تومان در بازار موجود است.

خودرو خوش‌چهره فونیکس آریزو ۶ پرو مدل ۱۴۰۱ شرکت مدیران خودرو، امروز به قیمت ۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان در بازار عرضه شده است. جک S5 اتوماتیک فیس جدید مدل ۱۴۰۱ هم برچسب قیمتی ۱ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومانی را نشان می‌دهد.

وانت جدید کرمان موتور، جک T8 دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ هم امروز به قیمت ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در بازار قابل خریداری است.

 

پیش‌بینی آینده بازار

قیمت خودرو از نیمه اسفند با شروع روند کاهش نرخ دلار، نزولی شد، اما با اعلام عادی‌سازی روابط بین ایران و عربستان، کاهش نرخ دلار شتاب بیشتری گرفت، موردی که باعث می‌شود به ادامه روند کاهشی قیمت خودرو خوش‌بین باشیم!

در پیش‌ثبت‌نام طرح عرضه یکپارچه خودروهای داخلی که روز گذشته برگزار شد، نزدیک به ۲ میلیون نفر شرکت کردند. سخنگوی وزارت صمت در همین زمینه اعلام کرد که ۵۰ درصد از خودروهای عرضه شده در این طرح به طرح جوانی جمعیت یا به عبارت دیگر، مادران مشمول اختصاص یافته است و سهم متقاضیان عادی تنها ۵۰ درصد است.

منبع قیمت خودرو: همراه مکانیک https://www.hamrah-mechanic.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *