نکات مهم هنگام خرید جارو شارژی و معرفی پرفروش ترین ها

امروزه جارو شارژی ها جای خود را به جارو برقی های سنگین و پر مصرف داده اند. این وسیله بسیار کارآمد و به صرفه است. خانم های خانه دار برای نظافت منزل به استفاده از جارو شارژی علاقه بسیار زیادی دارند. باید به این نکته توجه کنید، که کاربرد و کیفیت این وسیله از روی ظاهر آن مشخص نیست. اگر بخواهید از فروشنده کیفیت دستگاه را بپرسید، بدیهی است که نفع خود را در نظر می گیرد و وسیله را آن طوری که هست توصیف نمی کند.

بنابراین ما در این مطلب، قصد داریم نکاتی که در هنگام خرید جارو شارژی لازم است به آن توجه کنید را با شما در میان بگذاریم. پس با ما همراه باشید.

جارو شارژی چیست؟

جارو شارژی وسیله است که با استفاده از باتری کار می کند و باعث نظافت محیط می شود. در واقع هنگام استفاده از این دستگاه نیازی به نیروی برق ندارید و فقط با شارژ باتری موجود در آن، می توانید از آن بهره ببرید. استفاده از این دستگاه هم به لحاظ اقتصادی به صرفه است، چرا که قیمت جارو های برقی نسبت به جارو شارژی ها بالا تر خواهد بود، و هم در مصرف برق صرفه جویی می شود و نیازی نیست هنگام استفاده، مدام در برق باشد. مزیت دیگر این وسیله جابه جایی راحت آن نسبت به جارو برقی است.

انواع مختلف جارو شارژی:

  • مدل دستی: این مدل قابلیت تمیز کردن نواحی مختلف ازجمله: کف، سقف، کنج، پرده و… را دارا می باشد. بدنه ی این نمونه بسیار سبک است و به راحتی جا به جا می شود. فضای کمی را در بر می گیرد و برای استفاده روزمره بسیار مناسب خواهد بود.
  • مدل پارویی: دسته ی این نمونه، درست مانند یک پارو عمل می کند و در نتیجه فضای زیادی را اشغال می نماید. این مدل فقط برای تمیز کردن کف مناسب است و برای قسمت های کنج و باریک کارایی ندارد. بخارشوی ها جزو این گروه هستند. اگر قصد دارید پولتان را خرج وسیله ای کاربردی کنید، مدل های دستی بهترین گزینه خواهند بود.
  • مدل هوشمند: دهانه این مدل متحرک است و هنگامی که جارو روشن می شود به طور خودکار به چپ و راست حرکت می کند. این نمونه یک لامپ اخطاردهنده دارد. در صورت وجود اضافات لامپ قرمز است و وقتی به طور کلی محیط تمیز شد، سبز می شود.

قدرت مناسب باتری برای جارو شارژی ها:

معمولا باتری مناسب و کارآمد برای این دستگاه ۱۲ ولت است. برای شارژ شدن نیاز به زمان کمی دارند( ۱۵ دقیقه). اگر این باتری به صورت کامل شارژ شود، حداکثر تا ۱۰ دقیقه می توانید مداوم از جارو استفاده کنید. اگر هم قصد دارید از این دستگاه در ماشین هم استفاده کنید و به نظافت خودرو خود اهمیت می دهید، بهتر است جارو شارژی را خریداری نمایید که قابلیت شارژ فندکی را هم دارا باشد.

کارایی های مختلف جارو شارژی:

  • جارو شارژی چند منظوره: اگر قصد استفاده روزمره از این دستگاه را دارید، بهتر است نوعِ چند منظوره آن را خریداری نمایید. چراکه این مدل قابلیت مکش آب و خاک را دارا می باشد. قیمت این نمونه نسبتا بالا است.
  • جارو شارژی تک منظوره: در صورتی که جارو را فقط برای نظافت درون خودرو می خواهید؛ این مدل بهترین گزینه است. نسبت به مورد بالا، قیمت ارزان تری دارند.

نکات مهم و کاربردی هنگام خرید جارو شارژی:

  • توجه به قیمت: قیمت این دستگاه از ارزان شروع می شود تا گران. برای مثال معمولا از ۲۰۰ هزار تومان با بالا. با توجه به کارایی که از دستگاه انتظار دارید، قیمت آن هم بالا و پایین می رود. پس قبل از هرچیز به قیمت این وسیله دقت کنید. برندهای مشهور که معمولا قیمت بالا و کیفیت بسیار خوبی دارند، عبارتند از: بوش، فیلیپس، بلک اند دکر، پارس خزر و … .
  • دقت در حجم مخزن: هنگام خرید جارو شارژی حتما باید این نکته را مد نظر قرار دهید و به حجم مخزن و ابعاد دهانه ی مکنده توجه داشته باشید. این دو مورد بستگی به موارد استفاده و نوع آن دارد. بعضی از مدل ها دسته ی بلندی دارند که برای جلوگیری از کمر درد مناسب خواهند بود.
  • قابل شست و شو بودن: نکته ی دیگر در هنگام خرید دستگاه، توجه به قابل شست و شو بودن آن است.در واقع این یک مزیت محسوب می شود که هر زمان دستگاه کثیف شد، به راحتی قابل شست و شو باشد.
  • قابلیت نصب روی دیوار: اگر جارو شارژی این قابلیت را داشته باشد، هم فضای کمتری را اِشغال می کند و هم استفاده از وسیله برای شما راحت تر می شود.
  • توجه به کم و زیاد شدن قدرت مکنده: گاهی اوقات نیاز است مکندگی دستگاه کم شود یا زیاد، اگر دستگاهی که خریداری می کنید، این قابلیت را داشته باشد، هم باعث صرفه جویی در مصرف انرژی خواهد شد و هم آسیب کمتری به جارو وارد می شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد؛ می توانید جارو شارژی مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۱۹ نمونه جارو شارژی ارزان، پرفروش و با کیفیت موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، می توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید جارو شارژی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *