نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید اسباب بازی تجهیزات پزشکی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از بازی‌های مورد علاقه کودکان دکتر بازی می‌باشد. کودک در این بازی دوست دارد نقش یک دکتر واقعی را اجرا کند به همین علت نیاز به اسباب بازی تجهیزات پزشکی دارد. در واقع تجهیزات پزشکی یک سری ابزار و لوازم هستند که پزشک به وسیله آن‌ها سلامت بیمار را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. بیشتر بچه‌ها این بازی را به علت استفاده از این وسایل پزشکی دوست دارند به همین دلیل شما باید برای کودک خود ست اسباب بازی تجهیزات پزشکی را خریداری کنید. البته باید به این نکته هم توجه داشته باشید که کودک شما دوست دارد یک پزشک عمومی باشد یا دندانپزشک زیرا ابزار هر کدام دارای ابزارهای متفاوتی برای تخصص پزشک مربوطه می‌باشد. اسباب بازی تجهیزات پزشکی به کودک شما اعتماد به نفس بالایی هدیه می‌کند به طوری که کودک شما به این باور می‌رسد که لیاقت پزشک شدن را دارد و به این شغل خواهد رسید.

هیچ گاه به اجبار کودک خود را به پزشک بودن تشویق نکنید، همیشه اجازه دهید کودک شما خودش به این نتیجه برسد که به علم پزشکی علاقه دارد یا خیر، باورها و اعتماد به نفس کودک شما در همان سنین کودکی شکل می‌گیرد و شما باید کودک خود را در راه موفقیت تشویق کنید. یعنی اگر کودک شما واقعا به پزشک بودن علاقه دارد و به اجبار شما نیست بهتر است از همان دوران کودکی با خرید اسباب بازی تجهیزات پزشکی رویاهای کودکانه کودک خود را در آینده به واقعیت تبدیل کنید. بهتر است اگر تک فرزند دارید، حتما به فکر آوردن یک هم بازی برای کودک خود باشید، اما اگر به هر دلیلی امکان آن وجود ندارد، بهتر است آستین‌ها را بالا زده و با کودک خود شروع به بازی کردن کنید. پس همین الان اسباب بازی تجهیزات پزشکی را برای کودک خود سفارش دهید و لحظات شیرینی را برای کودک خود به ارمغان آورید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که برای کودک خود قصد خریداری کردن اسباب بازی تجهیزات پزشکی را دارید، اما متاسفانه به دلیل تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این اسباب بازی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع اسباب بازی تجهیزات پزشکی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید اسباب بازی تجهیزات پزشکی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

منظور از اسباب‌بازی تجهیزات‌پزشکی چیست؟

یکی از سرگرمی‌های مورد علاقه کودکان بازی کردن نقش یک پزشک است که می‌تواند یک پزشک متخصص یا یک دندانپزشک باشد. همان طور که می‌دانید پزشکان به وسیله یک سری ابزار و وسایل مخصوص می‌توانند از سلامت بیمار اطمینان حاصل کنند. کودکان به علت کنجکاوی زیاد از این موضوع اطلاع دارند و همیشه از والدین خود می‌خواهند، این تجهیزات را برای آن‌ها خریداری کنند. تا ساعت‌ها با دوستان خود بازی کرده و ساعات زیادی را مشغول به بازی شوند. معروف‌ترین وسایلی که درون این ست بازی به چشم می‌خود، گوشی پزشکی، دستگاه معاینه گوش، قیچی، پنس و کاتر جراحی می‌باشد. البته تعداد و نوع این وسایل با یکدیگر تفاوت دارد که در ادامه آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

انواع ست اسباب‌بازی تجهیزات‌پزشکی:

  1. اسباب بازی وسایل پزشکی معمولی: این ست شامل وسایل مورد نیاز یک پزشک عمومی در مطب است. این تجهیزات شامل چراغ قوه، عینک پزشکی، گوشی طبی، تب سنج و سایر وسایل مورد نیاز یک پزشک می‌باشد. این مجموعه معمولا دارای اندازه کوچکی است و جا‌به‌جایی آن را آسان می‌کند.
  2. اسباب بازی تجهیزات دندانپزشکی: علاقه کودکان را از همان سنین کودکی می‌توان کشف کرد و آن‌ها را تقویت کرد. مثلا کودک ممکن است از شاخه پزشکی علاقه زیادی به رشته دندانپزشکی داشته باشد. به همین علت شرکت‌های سازنده اسباب بازی اقدام به ساخت ست دندان پزشکی کرده‌اند. درون این جعبه آمپول، آینه، دستگاه پر کردن دندان و سایر وسایلی که در دندانپزشکی دیده می‌شود به چشم می‌خورد.
  3. اسباب بازی وسایل پزشکی حرفه‌ای: این نمونه مقداری از نمونه اول پیچیده تر است. یعنی علاوه بر وسایل پزشکی وسایلی مانند کمد پزشک و ظرفشویی نیز در آن موجود است. کودک شما می‌تواند ابزار پزشکی خود را در قفسه‌های مخصوص به خود قرار دهد و از همین سن مفهوم نظم و انظباط در کار را یاد بگیرد. لازم به ذکر است این مجموعه هیچ کم و کسری نداشته ولی قیمت آن اندکی گران‌تر است.

چند دلیل برای خرید ست اسباب بازی پزشکی:

  • یک اسباب بازی کمک آموزشی است که باعث می‌شود، کودک شما روابط عمومی و طرز برخورد با دیگران را بیاموزد.
  • قیمت آن نسبت به اسباب بازی‌های دیگر ارزان‌تر بوده بنابراین می‌توان به این نتیجه رسید که از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند.
  • کودک شما به این باور می‌رسد که پزشک شدن برای او چیز دست نیافتنی و به دور از انتظاری نیست و اعتماد به نفس خود را تقویت می‌کند.
  • با خرید این ست کودک شما با اسم و شکل ظاهری خیلی از تجهیزات پزشکی آشنا شده و کار کردن با آن‌ها را می‌آموزد.

ویژگی‌های یک ست اسباب بازی تجهیزات پزشکی خوب و باکیفیت:

  • تمام وسایل این ست از پلاستیک مواد اولیه محکم و باکیفیت و نه پلاستیک بازیافتی ساخته شده باشد تا کودک شما را بیمار نکند.
  • اندازه قطعات آن با سن کودک شما سازگار باشد، قطعات کوچک درون اسباب بازی ممکن است به وسیله کودک شما خورده شوند.
  • دارای بسته بندی چند بار مصرف باشد تا کودک شما همیشه بعد از بازی وسایل خود را درون آن قرار داده و فضای اتاق کودک را به هم نزنند.
  • داشتن کیف قابل حمل و اندازه و وزن مناسب باعث می‌شود، کودک شما اسباب بازی خود را به راحتی حمل کرده و همیشه همراه خود داشته باشد.

بهترین مارک اسباب‌بازی تجهیزات پزشکی:

شما هیچ کسی را پیدا نخواهید کرد که با اطمینان کامل یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک اسباب بازی پزشکی به شما معرفی کند. زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در این زمینه فعالیت می‌کنند و معرفی یک محصول خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و از آنجایی که وب سایت بس مارک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای لوازم تجهیزات پزشکی اسباب‌بازی را به شما معرفی می‌کنیم.

  • تجهیزات پزشکی اسباب‌بازی بوا
  • تجهیزات پزشکی اسباب‌بازی رد باکس
  • تجهیزات پزشکی اسباب‌بازی پلی هوس
  • تجهیزات پزشکی اسباب‌بازی اتوبوس شادی
  • تجهیزات پزشکی اسباب‌بازی وی تک
  • تجهیزات پزشکی اسباب‌بازی ژیونگ چنگ
  • تجهیزات پزشکی اسباب‌بازی هولا
  • تجهیزات پزشکی اسباب‌بازی دکتر ترولی

اسباب بازی تجهیزات پزشکی از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید این اسباب بازی وجود دارد که شما از طریق هر یک از روش‌ها می‌توانید این اسباب بازی را خریداری کنید. در واقع هیچ قانونی وجود ندارد که ثابت کند شما از چه راهی حتما باید این اسباب بازی را خریداری کنید. اما از آنجایی که دو روش بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، در ادامه این دو روش را به صورت کامل به شما توضیح می‌دهیم.

  1. خرید حضوری: شما در این روش حتما باید از منزل و محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه اسباب بازی فروشی مراجعه کنید. این فروشگاه معمولا تنوع محصول زیادی ندارد پس در انتخاب خود باید نهایت دقت را داشته باشید. زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی: در این روش شما نیاز به خروج از منزل و محل کار خود را ندارید و باید به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان تنوع زیادی از محصولات اسباب بازی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در این روش شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر خود می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

نکات مهم هنگام خرید ست اسباب‌بازی تجهیزات پزشکی:

  1. قیمت اسباب بازی: قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، شاید مهم‌ترین نکته هنگام خرید اسباب بازی قیمت آن باشد. قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید اسباب بازی را مشخص کنید. با این کار خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما خارج شده و انتخاب برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع اسباب بازی: همان طور که از قبل هم گفته شد این اسباب بازی مدل‌های مختلفی دارد که شما باید با توجه به نوع سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. اگر کودک شما علاقه زیادی به پزشک بودن دارد، حتما برای او یک ست تجهیزات پزشکی را انتخاب کنید. برخی کودک‌ها علاقه زیادی به دندان پزشک بودن دارند به همین علت می‌توانید برای آن‌ها ست تجهیزات دندانپزشکی را خریداری کنید.
  3. جنس اسباب بازی: نکته‌ای که متاسفانه کمتر کسی به آن توجه می‌کند، اما از اهمیت خیلی زیادی برخوردار است. اغلب این اسباب بازی از پلاستیک ساخته می‌شود، اما مهم این است که از یک پلاستیک بهداشتی مواد اولیه یا یک پلاستیک بازیافت شده ساخته می‌شود. پلاستیک مواد اولیه بهداشتی بوده و کیفیت بالاتری تری دارد پس همیشه این جنس را انتخاب کنید.
  4. رده سنی اسباب بازی: همان طور که می‌دانید هر اسباب بازی برای یک رده سنی خاص طراحی می‌شود. به عنوان مثال برای گروه سنی یک تا سه سال معمولا اسباب بازی‌هایی ساخته می‌شود که دارای قطعات کوچک نباشد، زیرا ممکن است کودک آن‌ها را در دهان قرار داده و در گلوی کودک شما گیر کرده و کودک شما را خفه کنند. پس حتما با توجه به رده سنی کودک خود این اسباب بازی را خریداری کنید.
  5. لوازم جانبی: شما می‌توانید به سراغ خرید ست اسباب‌بازی تجهیزات پزشکی بروید که در کنار خود میز پزشک، کمد یا سینک ظرفشویی نیز داشته باشند و کودک شما بتواند وسایل خود را درون آن قرار دهد. قرار گرفتن این ابزار درون کمد مخصوص ظاهر زیبایی به اتاق کودک شما می‌دهد و به کودک خود از همان ابتدا آموزش می‌دهید که هر وسیله‌ای را باید در جای مخصوص خود نگهداری کند.
  6. برند اسباب بازی: اگر با توجه به توضیحاتی که داده شد باز هم احساس می‌کنید با خرید این اسباب بازی مشکل دارید، بهتر است به سراغ برندهای معروف و شناخته شده بروید، زیرا این محصولات از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. از طرفی تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک جنس معروف و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ جنس‌های ناشناخته بروید زیرا با خرید آن‌ها وقت و هزینه خود را هدر می‌دهید.

روش نگهداری از ست اسباب‌بازی تجهیزات پزشکی:

  • این وسایل را همیشه به دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کنید، زیرا سبب تغییر حالت و رنگ آن‌ها می‌شود.
  • همیشه این وسایل را بعد از پایان بازی کودک خود جمع کرده و درون جعبه مخصوص آن نگهداری کنید، تا قطعه‌ای از آن گم نشود.
  • از قرار دادن این وسایل روی بخاری و شوفاژ خودداری کنید، زیرا پلاستیک نسبت به گرما بسیار حساس است.
  • اگر از این وسیله مدتی استفاده نمی‌کنید، بهتر است، باتری‌های لوازمی مانند چراغ قوه را از داخل آن خارج کرده تا طول عمر بیشتری داشته باشند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید اسباب‌بازی تجهیزات پزشکی مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین مدل‌های اسباب‌بازی تجهیزات پزشکی زیبا، ارزان و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را درافت کنید.

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید اسباب‌بازی تجهیزات پزشکی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *