نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کلیپس مو زنانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از اکسسوری‌های مورد علاقه خانم‌های جوان کلیپس مو می‌باشد، معمولا خانم‌هایی که موهای بلند دارند، برای اینکه موهای خود را جمع کنند از کش و کلیپس مو استفاده می‌کنند. از زمان‌های گذشته تا به امروز روش‌های مختلفی برای مهار کردن موی سر به کار گرفته شده اما کار آمدترین روش برای این کار استفاده از کلیپس مو است. در واقع اگر به دنبال یک وسیله کار آمد و سریع برای بستن موهای سر خود هستید، بدون شک این وسیله کلیپس مو می‌باشد. استفاده از آن به حدی آسان است که حتی یک دختر بچه هم به راحتی می‌تواند از آن استفاده کند. کلیپس باعث می‌شود موهای شما به هیچ عنوان باز نشود و حالت خود را حفظ کنند.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که حین انجام فعالیت ورزشی موهای شما به طور ناگهانی باز شود، کلیپس مو می‌تواند مانع از باز شدن موها شود و اگر این اتفاق رخ دهد شما می‌توانید خیلی سریع موهای خود را جمع کرده و به حالت اول برگردانید. کلیپس مو طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی دارد که شما می‌توانید با توجه به رنگ لباس خود آن را ست کنید. این وسیله علاوه بر مهار کردن مو یک وسیله تزئینی هم محسوب می‌شود که به موهای شما ظاهر زیبایی می‌دهد. کلیپس مو قیمت ارزانی دارد، بنابراین شما به راحتی می‌توانید چند مدل و رنگ متفاوت از آن داشته باشید و همیشه با سایر وسایل خود آن را ست نمائید. اگر قصد دارید برای همسر خود یک هدیه ارزان قیمت خریداری کنید که همسر شما با دیدن آن خیلی خوشحال شود، بدون شک کلیپس مو می‌باشد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید یک یا چند کلیپس مو دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع کلیپس مو آشنا کرده و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید کلیپس مو باید به آن توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

کلیپس مو چیست و چه کاربردی دارد؟

نوعی گیره که در نوع پلاستیکی و فلزی برای نگهداشتن موهای سر خانم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. دارای یک فنر قوی و یک دهانه شانه مانند هستند، که با فشار دادن انتهای کلیپس دهانه آن باز شده و با رها کردن دهانه آن بسته می‌شود. در نتیجه حجم مشخصی از موها را با توجه به اندازه خود نگه می‌دارد. از نظر مکانیسم شبیه به یک گیره لباس عمل می‌کند، اما خیلی بزرگتر و پهن‌تر از گیره لباس به طوری که تا زمانی که انتهای کلیپس را فشار ندهید و دهانه آن باز نشود، موهای شما را آزاد نمی‌کند. پس اگر به دنبال یک وسیله محکم برای مهار کردن موهای خود هستید کلیپس مو بهترین گزینه است.

انواع مدل‌های کلیپس موی زنانه:

  1. کلیپس پلاستیکی: در واقع می‌توان آن را ارزان‌ترین نمونه کلیپس دانست، این مدل در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌شود. بنابراین شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود و مدل مو رنگ و طرح این کلیپس را مشخص کنید. قیمت آن‌ها بسیار ارزان بوده بنابراین می‌توانید از هر رنگ و طرح یک نمونه را خریداری کنید. تنها مشکلی که دارند، بعد از مدتی شکسته می‌شود.
  2. کلیپس پارچه‌ای: در واقع همان کلیپس‌های پلاستیکی هستند که برای زیبا کردن آن‌ها با پارچه‌های رنگارنگ روی آن‌ها را تزئین می‌کنند. به عبارت بهتر می‌توان گفت یک کلیپس ساده که دور تا دور آن با پارچه در طرح‌های زیبا پوشیده شده است. قیمت این کلیپس‌ها مقداری از نمونه قبلی گران‌تر بوده اما از نظر زیبایی ارزش خرید بالایی دارند. متاسفانه این مدل هم شکننده است و باید مراقب باشید تا بر اثر ضربه شکسته نشوند.
  3. کلیپس نشکن: این مدل از نظر ظاهری شباهت زیادی به کلیپس پلاستیکی دارد، یعنی تنوع رنگ و مدل بسیار زیادی دارد. شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را با هم رنگ مو و لباسی ست کنید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل می‌توان به نشکن بودن جنس آن‌ها اشاره کرد. بدنه آن‌ها مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد، البته این به معنای شکست ناپذیر بودن مطلق آن‌ها نیست بلکه ممکن است از ناحیه فنر دچار خرابی شوند. اما طول عمر آن‌ها چند برابر مدل‌های پلاستیکی می‌باشد.
  4. کلیپس فلزی: این مدل‌ هم در دسته کلیپس‌های نشکن قرار می‌گیرند، سطح بیرونی این کلیپس‌ها به دو رنگ طلایی و نقره‌ای آبکاری می‌شود به طوری که با عرق سر تغییر رنگ نمی‌دهند و همیشه براق و درخشان هستند. این مدل یکی از پرفروش‌ترین کلیپس‌های موجود در بازار است. تنها مشکلی که به این مدل‌ها وارد می‌شود، قیمت گران آن‌ها است. ولی شما فقط با یک بار هزینه کردن می‌توانید یک کلیپس دائمی برای خود داشته باشید.
  5. کلیپس نگین‌دار: این مدل در دو نوع پلاستیکی و فلزی تولید می‌شود. برخی مدل‌ها فقط یک یا چند نگین دارند، برخی دیگر نیز سطح آن‌ها با نگین کاملا پوشیده شده است. زیبایی فوق ‌العاده زیاد آن‌ها باعث شده تا طرفداران زیادی داشته باشند. خوشبختانه در هر رنج قیمتی می‌توان آن‌ها را خریداری کرد. مدل‌های پلاستیکی آن بسیار ارزان هستند اما زودتر شکسته می‌شوند. مدل‌های فلزی طول عمر خیلی بالایی دارند و به سادگی خراب نمی‌شوند.

مزایای استفاده از کلیپس مو:

  • قیمت آن نسبت به سایر وسایل مشابه ارزان‌تر بوده به همین علت ارزش خرید بالایی دارند.
  • استفاده از آن بسیار ساده است، یعنی نیاز به مهارت و تجربه ندارد و هر شخصی به راحتی می‌تواند از آن استفاده کند.
  • در سایزها و اندازه‌های مختلف تولید می‌شود، یعنی شما می‌توانید با توجه به حجم موی خود اندازه آن را خریداری کنید.
  • موهای شما را بسیار محکم نگهداری می‌کنند، یعنی تا زمانی که خودتان آن را باز نکنید، موهایتان باز نخواهد شد.
  • مدل‌های فلزی آن بسیار محکم و مقاوم هستند، بنابراین بر اثر ضربه شکسته نمی‌شوند. البته مدل‌های پلاستیکی نشکن آن‌ها هم در بازار موجود است.
  • دارای تنوع طرح و رنگ بالایی هستند، بنابراین شما می‌توانید مدل آن را با رنگ مو و لباس خود هماهنگ کنید.

آیا استفاده از کلیپس باعث ریزش مو می‌شود؟

به طور کلی هر گونه وارد آمدن فشار به پیاز مو می‌تواند باعث ریزش موی کششی شود.‌ اما اینکه کلیپس عامل اصلی ریزش مو است، بستگی به نوع استفاده شما دارد. اگر عادت دارید کلیپس خود را طوری استفاده می‌کنید که موهای شما کاملا کشیده شده و به پیاز آن‌ها صدمه وارد شود، بله کلیپس می‌تواند باعث ریزش مو شود. اما اگر طوری کلیپس را بپوشید که فشار به ریشه موها وارد نشود، کلیپس نمی‌تواند باعث ریزش موی شما شود.

بهترین مارک کلیپس موی زنانه:

اگر بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک کلیپس‌زنانه به شما معرفی کنیم، شاید کمی در حق سایر برندهای باکیفیت بازار کم لطفی کرده باشیم و از آنجایی که وب سایت بس مارک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای تولید کننده کلیپس در ایران را به شما معرفی می‌کنیم.

  • کلیپس زنانه آنجل
  • کلیپس زنانه زایا
  • کلیپس زنانه اسلیمی
  • کلیپس زنانه lovely
  • کلیپس زنانه گلوریا لند
  • کلیپس زنانه بازرگانی میلادی
  • کلیپس زنانه Tibar
  • کلیپس زنانه دکوریکور

کلیپس موی زنانه از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید کلیپس مو وجود دارد، اما شما باید با توجه به سلیقه خود بهترین روش را برای خرید کلیپس مشخص کنید. در ادامه دو روش خرید پر طرفدار را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

  1. خرید حضوری: شما می‌توانید با مراجعه حضوری به یک دکمه سرا یا روسری فروشی نزدیک محل کار یا سکونت خود کلیپس مورد نظر خود را از میان مدل‌های موجود انتخاب و خریداری کنید. البته در خرید خود نهایت توجه دار داشته باشید، زیرا در صورت خرید امکان تعویض و پس دادن کلیپس وجود ندارد.
  2. خرید اینترنتی: شما می‌توانید بدون خارج شدن از محل کار یا منزل خود با مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی معتبر، از میان تنوع خیلی زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها کلیپس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. بر خلاف روش قبلی شما هفت روز مهلت تست دارید، در صورت عدم رضایت از محصول می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

نکات مهم هنگام خرید کلیپس زنانه:

  1. قیمت کلیپس: مهم‌ترین نکته در مورد خرید کلیپس زنانه قیمت آن می‌باشد، در واقع قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد. بهتر است قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید کلیپس را مشخص کنید. با این کار خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند، حذف شده و انتخاب برای شما آسان می‌شود‌.
  2. مدل کلیپس: با توجه به سن و علاقه خود می‌توانید، مدل کلیپس خود را انتخاب کنید. طرح‌های مختلفی وجود دارند که می‌توان به طرح قلب، پروانه، شکوفه، گل و تاج اشاره کرد. تک تک این محصولات از نظر جنس می‌توانند باکیفیت بالا یا بدون کیفیت باشند. همیشه در کنار طرح به رنگ محصول هم توجه داشته باشید تا کلیپس شما مطابق با طرح لباس و رنگ موی شما باشد.
  3. جنس کلیپس: در واقع کلیپس زنانه در دو نوع معمولی و نشکن تولید می‌شوند. این موضوع بستگی به میزان بودجه شما برای خرید کلیپس دارد. اگر میزان بودجه شما چندان زیاد نیست، می‌توانید کلیپس پلاستیکی را انتخاب کنید که دو نمونه ساده و نشکن دارد. اما اگر با میزان بودجه مشکل ندارید، به سراغ جنس فلزی بروید زیرا بسیار باکیفیت و مقاوم هستند.
  4. اندازه کلیپس: اندازه کلیپس ارتباط نزدیکی با حجم و اندازه موهای شما دارد. در واقع باید با توجه به حجم موهای خود اندازه کلیپس را مشخص کنید. اگر موهای زیاد و پر پشتی دارید، بهتر است به سراغ سایزهای بزرگ کلیپس بروید، اما اگر موهای کوتاه و کم پشت دارید، می‌توانید کلیپس‌های کوچک را انتخاب کنید. این موضوع اهمیت زیادی دارد، انتخاب اشتباه باعث ریزش مو می‌شود.
  5. مکانیسم باز و بسته شدن: برخی مدل‌ها را می‌توان با وارد کردن فشار به ناحیه انتهایی آن باز و بسته کرد. اما مدل‌هایی هم وجود دارند که دارای قفل هستند و باید هنگام فشار دادن قفل آن‌ها را نیز باز کنید. کلیپس‌های معمولی معمولا با خوابیدن روی بالش و وارد شدن فشار باز می‌شوند، اما مدل‌های قفل دار تا زمانی که اهرم مورد نظر را آزاد نکنید، باز نخواهند شد. پس اگر با باز شدن کلیپس مشکل دارید، مدل‌های قفل‌دار را انتخاب کنید.
  6. برند محصول: همیشه به سراغ برندهای معروف و شناخته شده بازار بروید، زیرا معمولا از کیفیت بالایی برخوردار هستند و امتحان خود را در بازار پس داده‌اند. بنابراین شما با خیال راحت می‌توانید، آن‌ها را خریداری کنید. تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک جنس باکیفیت و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ برندهای ناشناخته بروید زیرا معمولا کیفیت ندارند.

روش نگهداری از کلیپس مو زنانه:

  • هرگز کلیپس خود را روی زمین رها نکنید، زیرا ممکن است یکی از اعضای خانواده روی آن پا گذاشته و شکسته شود.
  • در صورتی که کلیپس شما کوچک است، اما حجم موهای شما بیشتر شده و بلند‌تر شده‌اند، برای بستن موهای خود از آن کلیپس استفاده نکنید و کلیپس بزرگتری را خریداری کنید.
  • کلیپس را با خود به حمام و استخر شنا نبرید، فراموش نکنید که پین و فنر کلیپس از جنس آهن بوده و با رطوبت پوسیده می‌شوند.
  • دور از دسترس کودک قرار دهید، زیرا باز و بسته کردن بیش از اندازه باعث در رفتن فنر و خرابی کلیپس می‌شود.

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کلیپس مو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *