اگر به تیپ و استایل خود اهمیت می دهید و علاقه مند به ست کردن هستید این مطلب را بخوانید.

خداوند جنس مونث را طوری خلق کرده که عاشق زیبایی و آراستگی هستند. به همین دلیل خانم ها علاقه زیادی دارند که به ظاهر خود اهمیت دهند و همیشه زیبا به نظر برسند. همچنین خانم ها علاقه‌ی زیادی به لباس خریدن دارند و از خرید لذت می برند. خانم ها معمولا لباس هایی را که می خرند با یکدیگر ست می کنند. نوع پوشش یک فرد می تواند بسیاری از رازها و ویژگی های شخصیتی آن فرد را به نمایش بگذارد. برای مثال از نوع کیف و کفش یک خانم می توانید به با سلیقه بودن آن شخص پی ببرید. یکی از مشکلاتی که خانم ها همیشه با آن مواجه هستند، نحوه ست کردن کیف و کفش می باشد. که ما در اینجا به شما نحوه ست کردن کیف و کفش زنانه را می آموزیم.

بس مارک در این مطلب قصد دارد تا به شما کمک کند که چگونه می توانید لباس های خود را با یکدیگر ست کنید همچنین برای راحتی شما عزیزان لیستی از چند نمونه ست کیف و کفش تهیه کرده ایم که در صورت پسند می توانید اقدام به خرید آن ها نمایید.

ست کردن چیست و از کجا وارد زبان فارسی شده است؟

در لغت کلمه ست کردن معناهای مختلفی می دهد که می توان به هماهنگ کردن، همرنگ کردن، یکدست کردن و تنظیم کردن اشاره کرد. این کلمه هم مانند سایر کلمات بیگانه ای که وارد واژگان فارسی شده است، وارد زبان فارسی شده در حالی که کلماتی که گفته شد را هم می توان بجای آن به کار برد.

نکات مهمی که برای ست کردن کیف و کفش زنانه باید به آن ها توجه کنید:

  • کیف و کفش با هم هماهنگی داشته باشند، منظور از هماهنگی یعنی هماهنگ بود رنگ و طرح کیف با کفش. شاید خیلی از شما به این فکر کنید که یک رنگ و یک مدل بود کیف با کفش باعث یکنواخت به نظر رسیدن تیپ و استایل شما می شود اما در واقع اصلا اینگونه نیست. مفهوم واقعی ست کردن یعنی ایجاد هماهنگی میان کیف و کفش.
  • همیشه کیف و کفشی را که با هم ست می کنید می بایست به یک اندازه به چشم آید، نه کمتر و نه بیشتر، یعنی به گونه ای نباشد که رنگ و مدل کیف یا کفش بیشتر از دیگری به چشم آید در واقع هر دو باید به یک اندازه دیده شوند.
  • مشخص کنید ست کیف و کفش را برای چه مکانی قرار است استفاده کنید. برای مثال کیف و کفشی که برای محل کار انتخاب می کنید با کیف و کفشی که برای مجالس رسمی استفاده می کنید متفاوت خواهد بود.
  • اگر جزو ان دسته از افرادی هستید که همیشه کیف و کفش مشکی خریداری می کنند، برای اینکه تکراری به نظر نرسید بهتر است مدلی را انتخاب کنید که با مدل قبلی تفاوت بسیار زیادی داشته باشد. برای مثال اگر جنس کیف و کفش قبلی شما ساده است کیف و کفش جدید را مدل پوست ماری یا تیکه دوزی انتخاب کنید.
  • اگر کیفی که خریده اید مشکی رنگ است می بایست آن را با رنگ های تیره خنثی ست کرد. این موضوع در مورد کیف قهوه ای رنگ هم ست می شود. همیشه رنگ مشکی را می توان با رنگ های سفید، قرمز، سرمه ای و زرد ست نمود. و رنگ قهوه ای را با رنگ های کرم، نسکافه ای و سفید ست کنید. این به سلیقه شما مربوط می شود.
  • می توانید‌ دو طرح مختلف را هم با همدیگر ست کنید البته به شرط اینکه از یک خانواده و رنگ باشند و تفاوت آن ها تنها در مدل باشد.

نکات مهمی که هنگام خریدن ست کیف و کفش باید به آن ها توجه کنید:

  • موقع خریدن ست کیف و کفش توجه داشته باشید که با سایر وسایل شما هم خوانی و تناسب داشته باشد. به عبارت ساده تر ست کیف و کفش با سایر لباس های شما ست باشد.
  • به جنس کیف و کفش توجه کنید. معمولا جنس های با کیفیت از قیمت بالاتری برخوردار هستند. هیچ گاه نباید از جنس ارزان انتظار کیفیت بالا را داشت. این موضوع به شما بستگی دارد خیلی از خانم ها ترجیح می دهند جنس ارزان بخرند و ماهانه مدل های جدید بخرند ولی خیلی از خانم ها هم جنس خوب و با کیفیت می خرند که مدت زیادی از آن استفاده کنند.
  • نکته مهمی که هنگام خرید کیف بایستی به آن توجه کنید این است که کیف مورد نظر چند زیپ دارد، معمولا کیف هایی که تعداد زیپ بیشتری دارند جادار تر هستند و مجبور نیستید کل وسایل را در یک قسمت بریزید. و هر وسیله را درون قسمت خاصی قرار می دهید با این کار سرعت پیدا کردن وسایل هم بالا می رود.
  • نکته مهمی که موقع خرید کفش باید به آن توجه کنید، وزن کفش می باشد هر چه وزن کفش کمتر باشد راحت تر است. کفی مناسب، قابلیت انعطاف از مهم ترین ویژگی یک کفش خوب است. کفش را قبل از خریدن بپوشید و با آن راه بروید می بایست احساس راحتی داشته باشید.
  • یک ست کیف و کفش خوب می بایست تمامی ویژگی هایی که در موارد بالا ذکر شد را داشته باشد.

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ست کیف و کفش زنانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *