اگر به دنبال صاف کردن موهای خود هستید این مطلب را بخوانید.

خانم ها علاقه دارند بیشتر اوقات در ظاهر خود تغییراتی ایجاد کنند. در این میان، موی سر یکی از قسمت های مورد توجه خانم ها و آقایان می باشد. کسانی که موهایشات فر است، خیلی تمایل دارند که موهایشان صاف و لخت باشد، البته این مورد برای همه ی افراد صدق نمی کند و خیلی از آنها به فر بودن موهایشان علاقه دارند‌‌. به هر صورت، اتو مو یکی از وسایلی است که به کمک این افراد آمده است و هر کسی می تواند به راحتی در خانه، موهای خود را صاف و لخت کند.

در گذشته تنوع وسایل آرایشی خیلی کم بوده و مردم می بایست به ظاهری که داشتند، عادت می کردند. اما امروزه با دسترسی به چند وسیله ارزان مانند اتوی مو، به راحتی می توانید ظاهر خود را خیلی زیبا تغییر دهید. استفاده از اتوی مو بسیار آسان می باشد، اما هنگام خرید آن نیاز به دانستن یکسری نکات دارید، بس مارک این نکات کاربردی را به شما آموزش می دهد، پس با ما همراه باشید‌.

اتو مو چیست؟

اتوی مو یا انبر مو در واقع وسیله ای است که با استفاده از نیروی برق یا باتری، موها را صاف می کند. این وسیله، از طریق اهرمی که دارد و همچنین کفی گرم آن، وظیفه صاف کردن موها را برعهده خواهد داشت. اتوی مو انواعی دارد که عبارت است از: اتو برای صاف کردن مو، اتو برای فر کردن مو، اتو برای شکنج دار کردن و چین انداختن به مو.

انواع اتو مو:

  • اتو موی سرامیکی: این مدل مشهورترین نوع اتو مو می باشد. گرمای یکنواختی به همه ی قسمت های مو می دهد. برای انواع موها اعم از نازک و کلفت مناسب می باشد. اگر در حالت دادن به موهای خود خیلی تبحر ندارید، پیشنهاد ما به شما خرید مدل سرامیکی است. اسافاده از این اتو مو ها آسیب کمی به مو وارد می کنند، چون مو از داخل به خارج گرما می بیند. هنگام خرید این مدل حتما به جنس صفحه ای که مو در آن قرار می گیرد؛ دقت کنید تا جنس بی کیفیتی را خریداری نکنید.
  • اتوی تیتانیومی: این مدل اتو، بیشتر برای آرایشگران و افراد حرفه ای مناسب است. این مدل خیلی زود گرم می شود و استحکام و دوام بالایی دارد، اتوی تیتانیومی درخشندگی و زیبایی موها را حفظ می کند و از وز شدن موها هم جلوگیری خواهد کرد. پیشنهاد ما به شما این است که اگر مبتدی هستید؛ در طول روز از این مدل استفاده نکنید، چون خیلی زود داغ می شود و اگر بی احتیاطی کنید موها می سوزند. اگر موهای شما نازک است این مدل را نخرید چون باعث آسیب رساندن به موها خواهد شد.
  • اتوی تورمالینی: این مدل اتو؛ با ایجاد یون های منفی مانع از وز شدن موها و حفظ طراوت و شادابی موها خواهد شد. تورمالین فلزی گران قیمت است که با ایجاد لایه ای بر روی روکش سرامیک یا تیتانیوم، یون های منفی را تولید می کند. این اتوها از طریق مادون قرمز کار می کنند. اتویی که روکش تورمالینی دارد هنگام استفاده، وقتی با مو برخورد می کند، باعث بسته شدت فولیکول مو می شود و آسیب کمتری به موها وارد خواهد شد.

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید اتوی مو باید به آن توجه کنید:

  • اندازه صفحه: هنگام خرید اتوی مو باید به ضخامت و بلندی موها توجه شود. اگر موهایتان کوتاه و کم پشت است، گزینه ی مناسب برای شما خرید اتو با صفحات باریک می باشد. اما اگر موهایتان پرپشت، اتویی با صفحه ی بزرگ و پهن خریداری کنید‌.
  • تنظیم حرارت: دمای مناسب اتو مو برای جلوگیری از آسیب رسیدن به موها، ۳۶۵ درجه فارنهایت یا ۱۸۵ درجه ی سانتیگراد است. اگر دمای اتو بالاتر باشد، مسلما موهای شما خواهد سوخت. سعی کنید اتویی را خریداری نمایید که قابلیت تنظیم درجه حرارت را داشته باشد، تا متناسب با جنس موهایتان، دما را کم و زیاد کنید.
  • شکل صفحه: هنگام خرید اتو مو سعی کنید، اتوی لبه گرد را انتخاب نمایید. چون علاوه بر صاف کردن موها، به آنها حالت هم می دهد.
  • قابلیت خاموش شدن خودکار دستگاه: اتو مویی مناسب است که اگر تا حد زیادی داغ شد، به صورت خود به خود خاموش شود. این قابلیت باعث می شود که هم موهای شما عزیزان دچار سوختگی نشود و هم اینکه از عواقبی چون آتش سوزی محیط جلوگیری شود.
  • داشتن زیر اتو: برخی از اتو ها به همراه زیر اتو به فروش می رسند. زیر اتوها صفحه ی سیلیکونی کلفتی هستند که در زیر اتو مو قرار می گیرند. با داشتن این قابلیت، به راحتی می توانید اتوی داغ را بر روی زیر اتو قرار دهید.

با توجه به مطالبی که خدمت شما عزیزان ارائه کردیم، امیدواریم بتوانید اتو موی مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما در ادامه،لیستی از ۲۰ مدل اتو مو را برای شما جمع آوری کرده ایم. این اتو موها جزو محبوب ترین و پرفروش ترین اتو موهای موجود در بازار هستند. فراموش نکنید، با کلیک روی هر تصویر، یا زدن دکمه زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید اتو مو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *