برای خرید ساعت هوشمند به چه نکاتی توجه کنیم؟

ساعت هوشمند نوعی ساعت می باشد که علاوه بر نشان دادن زمان، قابلیت پخش رادیو ، تلفن همراه، جی پی اس، ترمومتر، صفحه لمسی، پخش موسیقی، دوربین،بازی و از همه مهم تر دارای سیستم عامل می باشد.

یکی از مهم ترین کاربردهای ساعت هوشمند ارتباط مستقیمی است که با تلفن همراه هوشمند شما دارد. در واقع می توان گفت که مکمل تلفن هوشمند شما می باشد و خیلی از نیازهای شما را بدون خارج کردن تلفن از جیب یا کیف میسر می سازد.

اولین ساعت های هوشمند همان ساعت هایی بودند که در زمان کودکی به دور دست خود می بستیم، دیجیتالی بود و روی خیلی از آنها ماشین حساب داشت، ساعت های دیجیتالی بودند که با آنها میشد بازی کرد که امروزه به گجت هایی پیشرفته تر تبدیل شده اندبا وجود تلفن همراه آیا نیاز است که یک ساعت هوشمند بخریم؟
علاقه یک فرد به داشتن چنین محصولاتی می تواند تنها دلیل برای خرید این گجت هوشمند باشد.

حال اگر واقعا قصد خرید یک ساعت هوشمند دارید قبل از خرید به نکات زیر توجه کنید:

دقت کنید ساعت هوشمندی که خریداری می کنید با تلفن همراه شما سازگار باشد به عنوان مثال ساعت های اپل واچ فقط با برند آیفون تلفن همراه سازگارند. ساعت های سامسونگ با سیستم عامل اندروید و آیفون سازگاری دارند ولی فقط در صورتی می توان از تمامی امکانات آن استفاده کرد که بر روی گوشی سامسونگ نصب شود.اگر اهل ورزش هستید حتما ساعتی تهیه کنید که ضربان قلب و جی پی اس داشته باشد.
به طول عمر باطری توجه کنید. ساعت های هوشمند هیبریدی که شبیه به ساعت های آنالوگ هستند با اینکه قابلیت صفحه لمسی (تاچ اسکرین) ندارند اما طول عمر باطری بیشتری دارند. نکته ی دیگر این که بند ساعت به راحتی باز و بسته شود،  هرچند که در صورت لزوم می توان آن را تعویض کرد.
سیستم عامل و برنامه های قابل نصب بر روی گجت مهم هستند البته نه مهم تر از طراحی،سازگاری و دیگر ویژگی ها.
در ادامه چند مورد از بهترین و ارزان ترین ساعت های هوشمند را به شما معرفی میکنیم که جز محبوب ترین و پرفروش ترین های حال حاضر کشور هستند  قیمت این محصولات هر هفته بروزرسانی می شود جهت اطلاع از قیمت هر محصول و خرید آن کافیست با کلیک روی دکمه زیر هر آیتم یا عکس آن اقدام به خرید کنید.

  • قیمت: قیمت هم نقش مهمی در انتخاب ساعت هوشمند دارد، مشخص کنید چه میزان می خواهید هزینه کنید. وقتی میزان پولی که قرار است بپردازید مشخص شود حود به خود خیلی از مدل ها از دایره جستجوی شما خارج می شوند. پیشنهاد میکنم به دنبال مدل های خیلی ارزان نروید چون از کیفیت لازم برخوردار نیستند.
  • نوع ساعت: هنگام خرید حتما توجه داشته باشید، نوع ساعت هوشمند با تلفن همراه هوشمند شما یکی باشد. مثلا اگر تلفن همراه شما برند اپل است ساعت هوشمند شما هم برند اپل باشد، در این صورت ساعت هوشمند شما با تلفن همراه هوشمند شما بیشترین سازگاری را دارد.
  • نوع باتری: این وسیله هم مانند سایر وسایل الکترونیکی نیاز به باتری و شارژر دارد. به دنبال مدل هایی بروید که مدت زمان بیشتری می شود از باتری آن ها استفاده کرد و بعد از اتمام شارژ باتری خیلی سریع شارژ شوند یا به اصطلاح فست شارژ هستند و قابلیت شارژ شدن سریع را دارند.
  • خدمات پس از فروش: توجه داشته باشید از محصولات شرکت هایی خرید کنید که دارای گارانتی معتبر هستند تا در آینده با مشکل مواجه نشوید، فراموش نکنید که اجناس با کیفیت همیشه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.
  • از فروشگاه معتبر بخرید: متاسفانه روز به روز شاهد افزایش اجناس تقلبی در بازار هستیم. این اجناس به گونه ای ساخته می شوند که با نمونه اصلی مو نمی زنند و تشخیص نمونه اصل از تقلبی کار افراد خبره است. پس اگر می خواهید کلاه سرتان نرود از فروشگاه معتبر خرید کنید.

روش های مراقبت و نگهداری از ساعت هوشمند:

  • این نوع از ساعت به نور خورشید حساس هستند، بنابراین نباید به طور مستقیم جلوی نور خورشید قرار بگیرند و بعد از استفاده حتما درون جعبه مخصوص نگهداری شوند.
  • همیشه بعد از خرید ساعت هوشمند، قبل از استفاده حتما دفترچه راهنمای آن را به دقت مطالعه کنید و به توصیه های شرکت سازنده توجه کنید.
  • صفحه این ساعت ها بسیار حساس است بنابراین مرقب باشید صفحه آن ها خش دار نشود. و هرگز جهت ارضای حس کنجکاوی پشت ساعت را باز نکنید.
  • برای تمیز کردن آن از پارچه نخی نرم و خشک استفاده کنید. هرگز از آب و الکل برای تمیز کردن آن استفاده نکنید زیرا ممکن است باعث تغییر رنگ در قاب و دسته ساعت شود.
  • اگر ساعت شما قابلیت آنتی شوک ندارد سعی کنید در ورزش هایی که تکان های شدید به ساعت وارد می شود از آن استفاده نکنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید ساعت هوشمند مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۲۴ نمونه ساعت هوشمند زیبا، ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ساعت هوشمند  در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *