نکات مهمی که هنگام خرید کیف پول باید به آن ها توجه کنید.

احتمالا برای شما عزیزان هم پیش آمده که وقتی می‌خواهید از منزل خارج شوید، با چگونگی حمل پول مشکل دارید. خصوصا آقایان، چون تعداد جیب در شلوار و پیراهن آنها خیلی زیاد نیست و نمی‌توانند مبلغ زیادی را با خود حمل کنند‌. اینجاست که خرید یک کیف پول جادار و باکیفیت به کمک شما خواهد آمد و کار حمل اسکناس و سکه‌ها را برای شما راحت‌تر می‌کند. گاهی اوقات هم کیف دوشی خانم‌ها به دلیل اندازه‌ی بزرگی که دارد، نمی‌توان پول‌ها را به صورت پراکنده در آن رها کرد، پس تنها راه استفاده از کیفی است که بتوان با خیال آسوده پول‌ها را درون آن قرار داد.

امروزه با توجه به شیوع ویروس کرونا در جهان، حتی الامکان دست زدن به پول و اسکناس باید به حداقل برسد تا از شر این ویروس منحوس در امان باشید. پس تنها راه این است که اگر برایتان مقدور‌ می‌باشد از کارت استفاده نمایید و کارت را هم درون جاکارتی که در کیف پول تعبیه شده است، قرار دهید. استفاده از کیف پول سبب می‌شود که اسکناس مورد نیازتان همیشه در دسترس شما باشد و در نتیجه حمل آنها بسیار راحت خواهد بود.

ما در این مطلب قصد داریم که یکسری نکات مهم و کاربردی را در خصوص خرید کیف پول به شما دوستان ارائه دهیم تا با خیال آسوده وسیله ی مورد نظرتان را خریداری نمایید. مسلما تشخیص جنس خوب و بد کیف پول امری دشوار خواهد بود، اما نگران نباشید با مطالعه‌ی این نوشته می‌توانید یک محصول زیبا و باکیفیت را انتخاب و خریداری کنید. پس با ما همراه باشید تا در خریدی اصولی به شما عزیزان کمک کنیم.

نگاهی کوتاه به تاریخچه‌ی استفاده از کیف‌های پول:

در گذشته کیف پول بیشتر توسط مردان مورد استفاده قرار گرفت، اما بعدها وارد دنیای مد شد و زنان و دختران هم از این وسیله‌ی کاربردی بهره بردند. داستان استفاده از نخستین کیف‌های دستی به قرن ۱۶ میلادی برمی‌گردد. جنس کیف‌ پول در گذشته بیشتر حالت پارچه‌ای داشته که به صورت جداگانه پول را در آنها نگهداری می‌کردند.

درست است که در گذشته کار اصلی کیف پول، حمل و نگهداری پول و اسکناس بوده، اما امروزه برای قرار دادن انواع کارت‌های اعتباری هم از این وسیله استفاده می‌شود. کیف پول به صوت اختصاصی اولین بار در سال ۱۶۰۰ اختراع شد که تقریبا زمان معرفی اسکناس‌ها بوده است.

منظور از کیف پول چیست؟

نام دیگر کیف پول، چنته می‌باشد که کیف کوچکی است که برای قرار دادن انواع اسکناس، سکه و کارت‌های اعتباری از آن استفاده می‌شود. علاوه بر این موارد می‌توان انواع مدارک مهمی چون کارت شناسایی، اشیا و… را هم‌ درون این وسیله قرار داد، بدون اینکه نگران آشفتگی و به هم ریختگی مدارکتان باشید. معمولا کیف پول توسط مردان مورد استفاده قرار می‌گیرد، چون خانم‌ها یک کیف بزرگی دارند که می‌توانند انواع وسایلی که با خود حمل می‌کنند اعم از پول را درون آن قرار دهند.

اما در حال حاضر مشاهده می‌کنیم که انواع کیف پول‌های زنانه و مردانه روانه‌ی بازار شده‌اند. در واقع می‌توان گفت تولید کیف پول زنانه امری درست و عاقلانه بوده است، چون پیدا کردن پول و اسکناس در کیف بزرگ خانم‌ها امری دشوار و زمان‌بر خواهد بود.

آشنایی بیشتر با انواع مدل‌های کیف پول به لحاظ جنس:

  • کیف‌پول چرم: یکی از محبوب‌ترین جنس‌ها در تولید کیف پول، جنس چرم می‌باشد. هم خانم‌ها و هم آقایان به استفاده از این جنس علاقه‌ی زیادی دارند. منتهی قیمت بالای این جنس سبب می‌شود که خیلی از افراد از خرید آن منصرف شوند. اگر قیمت کالا برایتان اهمیتی ندارد، خرید کیف پول از این جنس را به دلیل دوام و کیفیت بالایی که دارد و هم‌چنین زیبایی آن، به شدت توصیه می‌کنیم.
  • کیف‌پول نمدی: جنس نمد نسبت به سایر جنس‌هایی که در بازار موجود هستند، خیلی راحت و سریع شسته می‌شود. اگر به تمیزی و نظافت کیف پول اهمیت می‌دهید، خرید این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
  • کیف‌پول برزنتی: افرادی که به دنبال خاص بودن تیپ و استایلشان هستند، می‌توانند به سراغ خرید کیف پول برزنتی بروند. چون وزن سبکی دارند و در عین حال وزن بالایی را هم تحمل می‌کنند.
  • کیف‌پول پارچه‌ای: خانم‌ها بعد از جنس چرمی، به خرید کیف پول پارچه‌ای علاقه‌ی زیادی دارند، چون در طرح و رنگ‌های زیبایی تولید می‌شوند. اگر روحیه‌ی هنری و ذوق و سلیقه‌ی زیادی دارید، خرید کیف پول پارچه‌ای انتخاب خوبی است.

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کیف‌پول باید به آنها توجه نمود:

  • اولین شرط توجه به قیمت آن است. عوامل مختلفی چون جنس، مدل، کیفیت و… بر روی قیمت این وسیله اثرگذار هستند. شما عزیزان باید با توجه به بودجه و درآمد خود نسبت به خرید مدل خاصی اقدام نمایید.
  • حتما به جنس داخلی کیف توجه کافی را داشته باشید. اگر جنس داخلی کیف پول از چرم باشد، نشان دهنده‌ی کیفیت بالا و دوام آن است.
  • کیف انتخابی شما باید فضای کافی برای قراردادن انواع کارت‌های اعتباری و کارت‌های شناسایی را دارا باشد. پس حتما هنگام خرید به این ویژگی دقت نمایید.
  • عزیزان متناسب با تیپ و استایل خودتان یک مدل خاص از کیف پول را انتخاب کنید. به دلیل تنوع بالایی که در ساخت انواع کیف پول زنانه و مردانه وجود دارد، این شما هستید که لابد متناسب با سلیقه‌ی خود مدل خاصی را انتخاب کنید.
  • قبل از خرید کیف پول، جنسی که مدنظرتان است را مشخص کنید. از بین جنس‌های مختلفی که در بالا به آنها اشاره کردیم، می‌توانید براساس بودجه و علاقه‌ی خودتان مدل ویژه‌ای را بپسندید و خریداری کنید.
  • به مدل بسته شدن کیف پول دقت کنید. کیف‌ها به صورت زیپی، دکمه‌ای، آهنربایی، چسبی و.. بسته می‌شوند. انتخاب هرکدام از این مدل بسته شدن‌ها به سلیقه و علاقه‌ی شما بستگی دارد.
  • عزیزان سعی کنید کیفی را انتخاب کنید که دارای جاکارتی باشد. کیف پول در واقع نشان دهنده‌ی شخصیت شماست، پس هرچه تمیزتر و مرتب‌تر باشد، شما بسیار جنتلمن و خانم به نظر می‌رسید.
  • حتما کیفی را انتخاب کنید که کیفیت دوخت بالا و دوام خوبی هم داشته باشد تا مبادا خیلی سریع پاره شود و تمامی مدارکتان گم شود.
  • بهتر است کیفی را‌ خریداری کنید که قابلیت شست‌و‌شو داشته باشد تا اگر کثیف شد به راحتی شسته شود.
  • کیف پولی مناسب و زیباست که رنگ آن جزو رنگ‌های مورد علاقه‌ی خودتان باشد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید کیف‌پول مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۲۵ نمونه کیف‌پول ارزان، زیبا، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کیف‌پول در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *