نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید شورت آموزشی کودک باید به آن ها توجه کنید.

خداوند عشق واقعی را در رابطه ی مادر و فرزند قرار داده است. فرزندی که رشد و تکامل آن در بند بند وجود مادر شکل می‌گیرد و بعد از به دنیا آمدن هم، شاهد بزرگ شدن او خواهیم بود و از رشد ظاهری و تکامل جسمانی‌اش لذت می‌بریم. یکی از لذت بخش ترین مسائل در زندگی هر زنی، مادر شدن اوست و درست در لحظه‌ای که خداوند امانتش را در وجودت قرار می‌دهد، به عظمت او پی خواهید برد. وقتی که مادر می‌شوید یکی از دغدغه‌های اصلی شما، از شیر گرفتن و از پوشک گرفتن فرزندتان است، چراکه این کار مستقیما با تکامل او همراه می‌باشد. از پوشک گرفتن کودک می‌توان گفت مرحله‌ای سخت می‌باشد، چون تا زمانی که او یاد بگیرد که ادرار یا مدفوعش را کنترل نماید، مقداری زمان‌‌بر خواهد بود.امروزه برای راحتی مادران از روش‌های زیادی استفاده می‌شود. برای مثال تولید شورت‌های آموزش کودک یکی از این‌ موارد است. شورت‌های آموزشی با توجه به عملکرد و لایه‌ی بیرونی پلاستیک مانندی که دارند، باعث می‌شوند ادرار یا مدفوع کوچولوی شما بیرون نزند و منزلتان را کثیف نکند‌. پس اگر به فکر خرید یک شورت آموزشی باکیفیت برای کودک عزیزتان هستید، خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. پس با ما همراه باشید تا از نکاتی که هنگام خرید شورت آموزشی باید به آنها توجه نمایید، آگاهی یابید.

شورت‌آموزشی کودک چیست؟

شورت آموزشی کودک وسیله‌ای است که شکل ظاهری آن مانند شورت‌های معمولی خواهد بود، به وسیله‌ی کش‌هایی که در قسمت ران آن تعبیه شده است، پای کودک دلبند شما اذیت نخواهد شد و در صورت استفاده از آن دیگر نگران کثیف شدن منزل نخواهید بود. در واقع می‌توان گفت استفاده از شورت‌های آموزشی هزینه‌های خیلی زیاد خرید پوشک را از بین می‌برد چرا که شما با وجود تولید این وسیله‌ی کارآمد، تصمیم می‌گیرید که خیلی زودتر کودک را از پوشک بگیرید و همین امر به لحاظ اقتصادی به صرفه خواهد بود. لایه‌ی محافظی که در قسمت پشت آن وجود دارد، باعث می‌شود که هیچ‌گونه نمی به بیرون نزند و خیالتان از این بابت راحت خواهد بود.

مزایای استفاده از شورت‌آموزشی کودک:

  • اگر کودک شما نتوانست به شما اعلام کند که وقت دستشویی رفتنش است، با وجود شورت‌های آموزشی دیگر نگران نم پس دادن نخواهید بود.
  • به راحتی قابل شست‌و‌شو می‌باشد و می‌توانید آن را برای چندین بار استفاده کنید.
  • برخی از شورت‌های آموزشی کودک این قابلیت را دارند که هنگام خیس شدن، تصاویر عروسکی موجود بر روی آن محو خواهند شد. پس مادر می‌تواند ب۷ فرزندش بگوید که چون شما شورتت را خیس کردی، دوستات به خاطر اینکه جیش کردی از کنارت رفتن.
  • بخش زیادی از هزینه‌های اقتصادی که صرف خرید پوشک می‌شود، کاهش می‌یابد.
  • به دلیل وجود شکل‌های بچگانه و زیبا ب بر روی آن، انگیزه‌ی کودک برای یادگیری کنترل ادرار و مدفوع بیشتر می‌شود.
  • استفاده از آن بسیار راحت است و دقیقا مانند شورت پوشیده می‌شود.
  • کودک در هنگام پوشیدن آن اصلا احساس ناراحتی نخواهد کرد چون جنس نرم و لطیفی دارد و پوست او را اذیت نمی‌کند.

هنگام خرید شورت آموزشی کودک به چه نکاتی توجه نماییم:

  • حتما هنگام خرید شورت آموزشی کودک به متناسب بودن سایز آن توجه نمایید. شورت کودک دلبند شما نباید خیلی تنگ یا خیلی گشاد باشد چون در این صورت نتیجه‌ی عکس خواهد داد و نه تنها او کنترل کردن را نمی‌آموزد، بلکه هنگام پوشیدن آن خیلی اذیت می‌شود. به عبارت دیگر میتوان گفت تنگ بودن این شورت دور ران و کمر او را اذیت می‌کند و گشاد بودنش هم باعث می‌شود به اصطلاح پی‌پی او! به بیرون بریزد و هیچ‌گونه کاربردی نداشته باشد.
  • سعی کنید شورت آموزشی کودک شما طرح‌های زیبا و جذابی داشته باشد تا او هنگام پوشیدن آن به این‌کار تشویق شود. چون او هنگام دیدن این شکل‌ها حسابی کِیف خواهد کرد.
  • عزیزان حتما هنگام خرید شورت آموزشی کودک به قسمت دور ران آن توجه نمایید تا تنگ نباشد و پوست او را اذیت کند. سعی کنید مدل کش دار آن را خریداری کنید، به‌گونه ای که هم قسمت ران و هم قسمت کمر، کش داشته باشد.
  • به دنبال خرید شورت آموزشی کودکی باشید که سه لایه داشته باشد تا در هیچ صورت کثیفی به بیرون نم نزند.
  • حتما به قابل شست‌وشو بودن شورت توجه کنید، شورت انتخابی شما باید قابلیت استفاده‌ی مجدد را دارا باشد.
  • به مواد سازنده‌ی این شورت توجه کنید، تا از ترکیبات حساسیت‌زا استفاده نشده باشد. چون در این صورت پای کودک عزیزتان دچار التهاب خواهد شد.
  • همانطور که گفته شد، سعی کنید مدل انتخابی شما دارای طرحی باشد که شکل ‌های موجود بر روی آن در صورت خیس شدن، محو شود. در این صورت شما از زمان تعویض آن آگاهی می‌یابید.
  • هنگام خرید شورت آموزشی کودک، سعی کنید دو عدد خریداری نمایید، تا در صورت کثیف شدن یکی از آنها، مدل دیگر را برای او بپوشید.
  • قیمت شورت‌های آموزشی کودک معمولا خیلی بالا نیست و شما عزیزان می‌توانید با توجه به بودجه‌ی خود هر مدل شورتی که می‌خواهید را برای فرزندتان خریداری نمایید.

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید شورت آموزشی کودک در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید چادر بازی کودک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *