کشور چین طی روزهای اخیر میزبان نمایشگاه فناوری های هوشمند بوده و در این نمایشگاه، جدیدترین فناوری های این حوزه از جمله روبات ها و وسایل حمل و نقل تا تجهیزات آزمایشگاهی و … معرفی شده اند.

  نمایشگاه فناوری های هوشمند به میزبانی شهر چونگ کینگ  واقع در جنوب غربی چین در حال برگزاری است. این نمایشگاه هوشمند از امروز ۳۱ مرداد ماه آغاز به کار کرده و تا چهارشنبه دوم شهریور برابر با ۲۴ آگوست ادامه خواهد داشت.

این نمایشگاه دارای دو بخش حضوری و آنلاین بوده و بازدید کنندگان امکان دیدار مجازی از فناوری های عرضه شده در این نمایشگاه را نیز دارند.

از جمله فناوری های جالب توجه ارائه شده در نمایشگاه فناوری های هوشمند چین، می توان به روبات های هوشمند با قابلیت بازی های فکری، روبات های سرآشپز و روبات هوشمندی که قهوه درست می کند و همچنین روبات ضد انفجار برای بازرسی تاسیسات شیمیایی اشاره کرد.

در حاشیه این نمایشگاه، شبیه سازهای ورزش الکترونیکی تجهیزات فیلمبرداری با واقعیت مجازی به شکل گسترده و انواع فناوری های هوش دیجیتال نیز به بازدید کنندگان معرفی می شود. یکی از فناوری های بسیار جالب توجه در نمایشگاه فوق، روبات های هوشمندی هستند که قابلیت ورود به لوله ها و تاسیسات مختلف را داشته و شرایط آن ها را بررسی می کنند.

کلیه تصاویر عرضه شده در این گزارش تصویری، متعلق به امروز و ساعاتی پیش هستند.