راننده تاکسی اینترنتی سارق از آب درآمد

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری راننده تاکسی اینترنتی که با خیانت در امانت ۲۰ دستگاه تلفن همراه را سرقت کرده بود، خبر داد.

سرهنگ علی عزیزخانی اظهار کرد: بیست و نهم اردیبهشت، شهروندی به کلانتری ۱۱۱ هفت چنار مراجعه و شکایت خود را در اتباط با خیانت در امانت و کلاهبرداری از راننده تاکسی اینترنتی اعلام و اظهار داشت، ساعت: ۱۷:۱۹ بیست و پنجم اردیبهشت در خیابان شمشیری تعداد ۲۰ دستگاه گوشی تلفن همراه برند سامسونگ در مدل‌های متفاوت و یک دستگاه PS۴ را به راننده تاکسی اینترنتی که تحویل داده ام ولی محموله موصوف در مقصد تعیین شده نرسید و تحویل خریدار نشده است و راننده تاکسی تلفنی پاسخگوی تماس‌های تلفنی ام نیست.

وی افزود: با وصول و ارجاع پرونده به دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه پی جویی و کشف جرم در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و راننده خودروی تاکسی اینترنتی به نام کامران شناسایی و ضمن هماهنگی با بازپرس پرونده، راننده به عنوان تنها سرنخ پرونده به این یگان دعوت شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه از کامران در راتباط با سرقت اموال شاکی و خیانت در امانت تفهیم اتهام شد که متهم با عنایت به مستندات موجود و اظهارات متناقص خود به بزه ارتکابی معترف و اظهار داشته که زمانی که متوجه وجود تعداد ۲۰ دستگاه تلفن همراه در داخل بسته می‌شود وسوسه شده و پس از ربودن اموال با همکاری فردی با متصدی واحد صنفی در محدوده ستارخان فروخته ام.

فرمانده پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران گفت: با احضار متصدی فروشگاه، وی مدعی بود ۲ دستگاه تلفن همراه خریده است که در پی جوئی‌های انتظامی درنهایت به مالخری کلیه تلفن‌های همراه و پنهان کردن آن‌ها در پشت بام منزل مسکونی اش اعتراف کرد.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه در این پرونده هر سه متهم دستگیر شدند، گفت: در آسیب شناسی ارتکاب جرم عامل اصلی می‌توان به بی توجهی و غفلت مالباخته نسبت به اموال با ارزش خود و ارسال آن به صورت ساک دستی بدون در نظر گرفتن ملاحظات امنیتی اشاره کرد لذا به شهروندان توصیه می‌شود اگر قصد جابجایی اموال ذی قیمت را دارند، بهتر است این کار را با رعایت مسائل امنیتی انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *