ویژه‌های حوادث/ ماجرای فیلم‌های کثیف شیطان اینستاگرامی در مسافرخانه!

روزهای زندگی‌مان با حوادث مختلفی گره خورده است که شاید اطلاع از آن‌ها بتواند ما را در برابر آسیب‌های مشابه آگاه سازند. به همین سبب هر شب مهم‌ترین اخبار کاشی جامعه را در قالب بسته خبری به شما مخاطبان گرامی ارائه کنیم.

مدت ها بود که از کمبود محبت در خانواده ام رنج می بردم. پدرم دچار بیماری کلیوی شد و زیر دستگاه های دیالیز رفت و با این بهانه به مصرف مواد مخدر روی آورد. این موضوع به مشاجره های لفظی و روابط سرد آنان دامن زد تا حدی که دیگر من در خانواده فراموش شده بودم و کسی به نیازهای عاطفی من توجهی نداشت. آن قدر احساس تنهایی می کردم که… جزئیات خبر را در ادامه بخوانید.

*****

«من حق مردم را نمی‌خورم و فقط پول حلال سر سفره زن و بچه‌ام می‌برم.» این شاه‌بیت حرف‌های پاکبان تبریزی است که پس از پیدا کردن بسته‌ای حاوی ۱۰میلیون تومان پول نقد، وسوسه نشد و به هیچ‌چیز دیگر به جز رساندن آن به‌دست صاحبش فکر نکرد. صحبت‌های کامل وی را در خبر زیر بخوانید.

*****

۱۰ سال پیش گزارش مرگ پسری جوان بر اثر گازگرفتگی به پلیس پایتخت اعلام شد. تحقیقات نشان می‌داد که او از شهرستان برای دیدن بستگانش و پیدا کردن کار به پایتخت سفر کرده و مهمان خانه دایی‌اش در حوالی یافت‌آباد بوده است. روز حادثه او در خانه دایی‌اش تنها بود اما… اطلاعات کامل در این باره را در خبر مربوطه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *