ویژه‌های حوادث/ وقتی در آتش سوختند، 10 سالشان بود و حالا 19 سالشان!

روزهای زندگی‌مان با حوادث مختلفی گره خورده است که شاید اطلاع از آن‌ها بتواند ما را در برابر آسیب‌های مشابه آگاه سازند. به همین سبب هر شب مهم‌ترین اخبار کاشی جامعه را در قالب بسته خبری به شما مخاطبان گرامی ارائه کنیم.

از آن پانزدهم آذر سیاه سال۱۳۹۱ تا آذر۱۴۰۰، تنها تصویر واضحی که از خودشان دارند، دخترکانی است روی تخت جراحی بیمارستان فاطمه‌الزهرای تهران که لیزرهای قوی پوست‌های چروک و سوخته را از روی صورت، دست و پایشان برمی‌دارد تا به پوست تازه برسد و بعد فقط کابوس سوختن و دوباره سوختن در پی بی‌هوشی‌های مکرر چندین ساعته در کلاسی بدون پنجره که از درش شعله‌های آتش زبانه می‌کشد. اوضاع و احوال این روزهای دختران شین‌آبادی را در خبر زیر بخوانید.

*****

چند وقتی بود که خواهرم معتاد شده بود و بعد از ترک خانواده در خانه مجردی زندگی می‌کرد پدرم بشدت از او عصبی شده بود هرچقدر تلاش کردیم خواهرم سر به راه شود نشد آنقدر بحث و مشاجره در خانواده بر سر این موضوع زیاد شده بود که من دیگر نمی‌دانستم چه کار کنم تا اینکه… ادامه این ماجرا در خبر مربوطه مطالعه کنید.

*****

ماجرا از این قرار بود که متهم به قتل پس از فرار از تهران به یکی از شهرهای جنوبی کشور رفته و در آنجا با هویت جعلی زندگی می‌کرد اما چند شب قبل در جمع دوستانش شروع کرد به خاطره‌گویی.  جزئیات این داستان در ادامه آمده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *