بازداشت دو مرد خطرناک که روی مردم اسلحه می‌کشیدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عاملان شرارت و تیراندازی به سوی شهروندان خاشی خبر داد.

سردار احمد طاهری امروز اظهار کرد: بیست و دوم آذرماه سال جاری در پی اعلام وقوع یک مورد تیراندازی توسط ۲ نفر ناشناس به سمت شهروندی در شهرستان خاش که منجر به زخمی شدن این مرد ۲۷ ساله شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان و شهرستان خاش قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع ماموران امنیت عمومی تحقیقات انتظامی و اقدامات تخصصی و عملیاتی به منظور دستگیری عاملان این جنایت را آغاز کردند و در نهایت، با فعالیت و رصد شبانه روزی، متهمان را که مرتبا محل اختفای خود را تغییر می دادند، شناسایی و این افراد را در عملیاتی ضربتی و غافلیگرانه در یکی از روستاهای حاشیه ی شهرستان خاش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ۲ عامل دستگیر شده در بازجویی های فنی به ارتکاب تیراندازی منجر به زخمی شدن شهروند اعتراف کردند، تصریح کرد: علت و انگیزه عاملان شرارت و تیراندازی اختلاف قبلی با فرد شاکی بوده است.
وی با اشاره به معرفی افراد دستگیر شده به مراجع قضائی بر برخورد سخت و قاطع ماموران انتظامی با هر گونه ارتکاب جرائم خشن تأکید داشت و خاطر نشان نمود: امنیت و آرامش خط قرمز پلیس استان است و مجرمان بدانند انتظامی استان فعالیت آنان را لحظه به لحظه رصد و چنانچه دست از فعالیت های غیر قانونی خود بر ندارند با برخورد سخت و قاطعانه پلیس مواجه خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *