بازداشت عامل جنایت مستانه در خیابان قزوین تهران

مرد جوان که پس از مصرف مشروبات الکلی دوست خود را در یک مهمانی شبانه به قتل رسانده بود، خودش را تسلیم پلیس کرد.

جمعه چهارم شهریورماه جاری، رسیدگی به پرونده قتل مرد جوان در خانه‌ای در خیابان قزوین در دستور کار محمدحسین زارعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه اول دادسرای امور جرائم جنایی قرار گرفت.
بررسی‌های ابتدایی بازپرس پرونده از صحنه وقوع جرم مشخص کرد ۵ مرد جوان که با هم دوست بودند، پس از حضور در این خانه، مشروبات الکلی مصرف کرده و مست بودند که در ابتدا قاتل به‌قصد شوخی، یک کلت کمری را به دوستان خود نشان داده و در این میان یک گلوله به سر مقتول شلیک کرده است.
روند تحقیقات نشان داد مرد جوان که زمان ارتکاب به قتل مست بوده، پس از این شلیک مرگبار به سر مقتول، بلافاصله از صحنه جنایت گریخته است و ۳ مرد جوان دیگر که در دورهمی شبانه حضور داشتند حادثه را به پلیس اطلاع داده‌اند.
پس از انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با دستور بازپرس پرونده برای دستگیری مرد جنایتکار وارد عمل شدند.

دستگیری قاتل مرد جوان
تحقیقات ادامه داشت تا اینکه چهارشنبه نهم شهریورماه، قاتل با مراجعه به اداره دهم پلیس آگاهی خودش را معرفی و به جرم قتل خود پس از مصرف مشروبات الکلی در مهمانی شبانه معترف شد و در بازجویی‌های فنی ادعا کرد از مسلح بودن تفنگ اطلاع نداشته است.

تحقیقات در رابطه با این پرونده توسط محمدحسین زارعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه اول دادسرای امور جنایی ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *