باز شدن پای مهدی قایدی در پرونده کلاهبرداری جنجالی

پای مهدی قایدی ستاره روز‌های نه چندان دور استقلال به یک پرونده کلاهبرداری باز شده است.

همین روز گذشته بود که خبر رسید محسن بنگر، کاپیتان سابق پرسپولیس به دلیل آنچه که او از آن به عنوان کلاهبرداری یاد کرده از چندین چهره سرشناس از جمله یک بازیگر زن سینما و بازیکن سابق استقلال شکایت کرده است.

به گزارش فرارو، حالا چندین ساعت بعد از آن خبر، تصاویری منتشر و در سایت‌های خبری از جمله خبرورزشی دست به دست شده که مشخص می‌کند بازیکنی که محسن بنگر از او شکایت کرده مهدی قایدی، ستاره روز‌های نه چندان دور استقلال است. آنطور که منابع ذکر کرده اند، بنگر به غیر از قایدی از همسر او هم شکایت کرده است.

ماجرای شکایت بنگر از آن قرار است که این نفرات با همکاری یک شرکت ساخت و ساز املاک در مناطق شمالی کشور تبلیغات گسترده‌ای در صفحات شخصی خود انجام داده تا در سود مالی آن با صاحب این پروژه شریک شوند و به واسطه این تبلیغات چند نفر از جمله محسن بنگر در این پروژه سرمایه‌گذاری کردند، ولی بعد از مدتی متوجه شدند ماجرای ساخت و ساز کلاه برداری بوده و مبلغ زیادی به این واسطه از دست داده است. این پرونده به جز بنگر چند شاکی دیگر هم دارد که مبالغ میلیاردی طلب دارند و حالا دادگاه برای این نفرات ابلاغیه صادر کرده تا در دادگاه حضور پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *