مهر/ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مرگ یک نفر در اثر ریزش چاه در میدان بهاران خبر داد.

جلال ملکی در خصوص حادثه تخریب و مرگ یک نفر در چاه واقع در میدان بهاران گفت: ساعت ۱۱:۵۶ ظهر امروز یک مورد حادثه تخریب چاه و گرفتار شدن فرد در داخل چاه به آدرس میدان بهاران، خیابان سجاد جنوبی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: در ادامه سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند. آتش‌نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند که در کنار خیابان چندین حلقه چاه با فواصل مشخص و با کاربری انتقال و هدایت فاضلاب‌های تولید شده، حفر شده است.
وی تصریح کرد: این چاه‌ها معمولاً به عمق شش متر بودند و انتهای همه این چاه‌ها به یک کانال و تونلی ختم می‌شد که پس از تکمیل محل انتقال و هدایت فاضلاب‌ها خواهد بود.
ملکی عنوان کرد: در حد فاصل دو حلقه چاه به یک‌باره بخش زیادی از کانال پایینی تخریب شده و چند نفری موفق شدند در لحظات اولیه خارج شوند؛ اما به گفته کسانی که در آن محل کار می‌کردند و همگی تبعه کشور افغانستان بودند یک نفر از همکاران آن‌ها در زیر حجم زیادی از خاک در عمق زمین گرفتار شده‌ است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران تصریح کرد: آتش‌نشانان با حضور عوامل شهرداری و ستاد بحران و سایر دستگاه‌ها یک چاه دیگر با کمک بیل مکانیکی یک گودال گمانه‌ای حفر شد و در نهایت لحظاتی قبل جوان ۱۸ ساله افغان از زیر خاک و آواربسیار زیاد خارج و توسط عوامل اورژانس متأسفانه فوت وی تأیید شد.