دفن جنازه همسر بعد از قتل و سبزی کاری روی جسد!

راز قتل زن جوان به دست همسرش سه سال بعد از حادثه فاش شد و متهم پای میز محاکمه اقرار کرد که جسد را در حیاط خانه شان دفن کرده و روی آن سبزی کاری می کرد.
رسیدگی به پرونده ناپدید شدن ناگهانی زن ۴۵ ساله به نام شیرین از چهار سال قبل در جریان قضایی قرار گرفت.
خانواده شیرین در اولین اظهارات خود به ماموران پلیس گفتند که در آخرین تماس های خود با شیرین در جریان بودند که او در خانه اش بوده است اما یکدفعه او غیبش زد و گوشی تلفن همراهش را هم جواب نمی داد.
ماموران پلیس همسر شیرین را تحت بازجویی قرار دادند و او از سرنوشت شیرین اظهار بی اطلاعی کرد.
با ادامه تحقیقات پلیسی و قضایی در حالی که تنها مظنون پرونده همسر شیرین بود او بعد از سه سال لب به اعتراف گشود و پرده از راز قتل برداشت.
با اعتراف متهم پرونده برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و متهم برای دفاع پای میز محاکمه قرار گرفت.
در ابتدای جلسه رسیدگی پدر و مادر و فرزند شیرین به عنوان اولیای دم تقاضای قصاص متهم را کردند سپس متهم در جایگاه دفاع قرار گرفت و گفت:«اتهامم را قبول دارم.چند سالی بود که با شیرین ازدواج کرده بودم و هر دوی ما ازدواج دوممان بود.او از ازدواج اولش یک فرزند پسر داشت اما من هرگز فرزنددار نشده بودم و به امید اینکه بتوانم صاحب فرزند شوم با شیرین ازدواج کردم.اما من و شیرین با هم اختلافات زیادی داشتیم و خیلی پیش می آمد که با هم بحثمان می شد.آخرین بار به من اعتراض کرد و گفت چرا خرج تحصیل فرزندش را نمی دهم و سر همین موضوع دعوای ما بالا گرفت.در جریان دعوا و درگیری من به او ضربه ای زدم و نمی دانم چه شد که متوجه شدم دیگر نفس نمی کشد.برای اینکه راز این قتل فاش نشود او را در حیاط خانه مان در فیروزکوه دفن کردم.»
بعد از اینکه متهم به قتل همسرش اعتراف کرده بود،جای دفن جسد را به ماموران پلیس نشان داده بود و جسد شیرین در حیاط خانه شان در حالی کشف شد که متهم روی آن سبزی کاری کرده بود.
بعد از دفاع متهم در جلسه دادگاه قضات شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران، برای صدور رای وارد شور شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *