کمتر کسی است که طرفدار سینما باشد و یکی از آثار «رولاند امریش» را ندیده باشد. «روز استقلال» ماجرای حمله فضایی‌‌ها به زمین. «روز پس از فردا» داستانی درباره یخ زدن سیاره و بلاهایی که سر مردم می‌‌آید. «۲۰۱۲» یک فیلم پرخرج که براساس پیش‌‌بینی قوم مایا، درباره پایان دنیا ساخته شده بود و حالا این فیلم‌‌ساز متبحر در ساخت آثار آخرالزمانی و فجایع طبیعی، با «سقوط ماه» (برای تماشا کلیک کنید) از راه رسیده و تمام تکنیک‌‌هایی که در فیلم‌‌های قبل به‌‌کار برده را در یک فیلم جمع کرده تا تماشاگر را میخکوب کند.  

فیلمی پرهزینه و ویرانگر
«سقوط ماه» که با بودجه سنگین ۱۵۰ میلیون دلاری تولید شده، داستان نیروی مرموزی است که باعث می‌‌شود مدار ماه تغییر کند و به زمین نزدیک شود. در این شرایط و با تاثیر جاذبه ماه روی اقیانوس، سیل و سونامی، زلزله، بارش شهاب سنگ و انواع بحران‌‌ها و فجایع از راه می‌‌رسد تا زندگی بشر را به مخاطره بیندازد و حلقه آخر این‌‌بحران‌‌ها سقوط خود ماه روی زمین است. اما چند فضانورد می‌‌خواهند عامل مرموزی که روی ماه است را از بین ببرند تا این قمر خوشگل را به مدارش برگردانند و خطر را از روی زمین بردارند. ایده جالبی که دست امریش را باز می‌‌گذارد تا حسابی با انواع جلوه‌های ویژه خیره کننده بدرخشد. 

ستاره‌های اسکاری هالیوود 
امریش که بیشتر از هر کسی تا حالا در فیلم‌‌هایش نابودی زمین را به‌‌تصویر کشیده، این‌‌بار «هالی بری» هنرپیشه برنده اسکار و «پاتریک ویلسون» بازیگر محبوب سری فیلم‌‌های «کانجورینگ» را کنار نیم‌‌دوجین بازیگر خوب و تکنیسین‌‌های برتر جلوه‌‌های ویژه هالیوود جمع کرده تا فیلمی بسازد که تکان‌‌دهنده و در عین حال گاهی بامزه است. تصور کنید جهان رو به نابودی است، دو فضانورد وارد عمق ماه می‌‌شوند تا با ترفندی آن را به مدار اصلی‌‌اش برگردانند اما در این شرایط نفس‌‌گیر دست از شوخی هم برنمی‌‌دارند. 

با جلوه‌های ویژه بگُرخید
شخصیت‌‌پردازی در «سقوط ماه» (برای تماشای کلیک کنید) مثل همه فیلم‌‌هایی که فجایعی مانند حمله فضایی‌‌ها، یا هیولاهایی چون گودزیلا یا سیل و زلزله را به‌‌تصویر می‌‌کشند، چندان جدی و عمیق نیست و تمام بار جذابیت فیلم روی دوش جلوه‌‌های ویژه‌‌ای است که در این فیلم دیوانه‌‌وار و جاه‌‌طلبانه است. فیلم غیر از نیم‌‌ساعت اولش، لحظات نفس‌‌گیری دارد که باعث می‌‌شود زمان دو ساعته‌‌اش را احساس نکنید. دوبلورهای تاپی مثل کسری کیانی، شروین قطعه‌‌ای، فریبا رمضان‌‌پور و ابراهیم شفیعی با یک دوبله حرفه‌‌ای و اختصاصی، حس و حال فیلم را تقویت می‌‌کنند تا حسابی از آن لذت ببرید.

راستی برای تماشای این فیلم نیازی به خرید اشتراک ندارید و فقط با به‌‌روزرسانی «بس مارک» می‌‌توانید با اینترنت همراه اول، ایرانسل یا رایتل از لینک زیر فیلم را به صورت رایگان (با حجم تمام بهاء) ببینید و از جلوه‌‌های ویژه جالبش بگُرخید. 

>> لینک تماشای فیلم سقوط ماه

نکته: اگر از اینترنت خانگی استفاده می‌کنید کافی است از بخش «فیلم و سریال» بس مارک، بسته‌های اشتراک با تخفیف‌های ویژه را تهیه کنید تا به آرشیوی بی‌نظیر از به‌روز ترین فیلم و سریال‌های جهان با دوبله‌های اختصاصی دسترسی داشته باشید. تماشای این فیلم را با تلویزیون هوشمند توصیه می‌کنیم. برای تماشا کافی است «بس مارک» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.

پیشنهادهای بیشتر ما و راهنمای تماشای رایگان فیلم در «بس مارک» را در لینک‌های زیر بخوانید:

 
.

.

.

.

.